177 eller 312
#1
Skulle økonomien flaske sig hvilken af følgende ville du vælge og hvorfor: 177 eller 312?
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#2
Jeg ville vælge 312, da jeg allerede har en 176 og jeg synes at 176 og 177 ligger for tæt.
Men med tanke på dem du allerede har, synes jeg du skal vælge en 177.

Du har en 233 og så er der ikke noget behov for en 312 IMHO.
Svar
#3
Kim T Skrev:Du har en 233 og så er der ikke noget behov for en 312 IMHO.

Jeg kunne ikke have sagt det bedre selv. Jeg ejer også et PAM 233, men jeg ville ikke skænke PAM 312 en tanke, da den ikke kan byde på noget anderledes (udover automatik) ift. PAM 233.

Jeg ville derimod overveje et Radiomir, forudsat at man allerede er i besiddelse af en eller anden Luminor, da de tager sig godt ud IRL.
Svar
#4
312 er et rigtigt fedt ur men skulle så mere være en erstatning for en 233 frem for et supplement.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#5
Hvis du vælger at sælge 233´eren, så er 312 et godt bud.
Ingen tvivl om at det er et bedre ur end et 177 - primært pga. inhouse værket.
Kasseformen kan diskuteres Icon_e_wink (fik jeg nævnt at jeg ikke er så vild med 50´eren endnu)

Men det kommer også an på hvad du er ude efter.
177 er et meget mere råt ur, hvor 312 er mere "elegant" hvis man kan sige det om et Panerai.

Spændende at se hvad du har i kassen, næste gang vi ses.
Overvejer at lave noget GTG på djævleøen, på et tidspunkt. Det kan jo ikke være rigtigt at vi skal over broen hver gang.
Svar
#6
Kim T Skrev:Overvejer at lave noget GTG på djævleøen, på et tidspunkt. Det kan jo ikke være rigtigt at vi skal over broen hver gang.

Jeg kan desværre ikke tilbyde et lokale, men jeg kender rent faktisk en, som har rådighed over et ganske stort lokale i København...

Jeg kan hører om det vil fange hans interesse, såfremt der er stemning for det blandt flere af brugerne her på fora'et.
Svar
#7
Kim T Skrev:Hvis du vælger at sælge 233´eren, så er 312 et godt bud.

Jeg er enig! Dog kunne man også overveje et PAM 320. Icon_e_smile
Svar
#8
Faurschou Skrev:Jeg kan desværre ikke tilbyde et lokale, men jeg kender rent faktisk en, som har rådighed over et ganske stort lokale i København...

Jeg kan hører om det vil fange hans interesse, såfremt der er stemning for det blandt flere af brugerne her på fora'et.
Jeg ville klart være frisk på et i GTG i København, hvis du kunne skaffe lokaler.
Du kunne evt lave en afstemning på hovedforummet, for at se om der er tilslutning til det.
Jeg er også frisk på at hjælpe med planlægning/afholdelse, hvis du ønsker det.
Dog skal vi henover nytår, før jeg har tid - november er presset og jeg er ikke i DK det meste af december.

Hvis ikke lokaler kan skaffes i København, kunne jeg måske ligge hus til, men så er det syd for Køge.
Og så ville jeg gerne hen i foråret, så vejret er lidt bedre.

Og undskyld til Klaus, at vi sådan "hijacker" din tråd Icon_redface
Svar
#9
Så længe du får stablet en GTG på benene er du tilgivet Kim Icon_e_biggrin
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#10
177 - da subdial'en på 312'eren er for lille Icon_e_biggrin
Med venlig hilsen

Christian
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)