Svar: 1,772
Tråde: 299
Modtaget Likes: 51 i 38 svar
Givet Likes: 27
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Det ser da rigtig lækkert ud Thomas. Og jeg har haft flere originale Omegaer med originalt glas med lup over datoen. Hos Omega sidder det så indvendig på glasset modsat Rolex. Så check det lige enden du skifter!
En god model i samlingen, som jo ligger helt sidst i 60'erne eller først i 70'erne og værket har jeg kun godt at sige om. det er selvfølgelig lidt mere kompliseret end kun med dato, men det har været velfungerende i de ure jeg har haft med 751/2.
Lækker rem også.... blød både i farven (nugat) og på armen. Tillykke med det.
vh Baun
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Jeg ville da også tro det vorstørrelsesglas var originalt - hvis det sidder under glasset - og jeg ville da være vild med det?
vh
•
Svar: 1,772
Tråde: 299
Modtaget Likes: 51 i 38 svar
Givet Likes: 27
Hej!
Forstørrelsesglasset ligger under glasset, så måske er det originalt. Jeg har prøvet at google uret, men finder kun billeder af ganske få ure, alle uden forstørrelsesglas.
Undrede mig over remmen som er ganske lækker, men har nogle små "dutter" på overfladen, indtil jeg fik kigget på teksten hvor der står "Echt Strauss"
Mvh
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Svar: 852
Tråde: 124
Modtaget Likes: 5 i 5 svar
Givet Likes: 32
Forstørrelsesglasset ser rigtigt ud.
Jeg har haft en pæn sjat 752 Seamaster Cosmic med samme forstørrelsesglas og jeg har lige nu et enkelt der ligger og skammer sig:-)
Rigtigt smukt ure med en rigtig god komposition af farver og design. Er vild med kassen og den er lidt lettere at komme ind i end en samtidig monoque kasse (Tool 105 og 107).
Mvh. Jon
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Jeg ville bestemt mene det forstørrelsesglas på undersiden er originalt og helt flot til uret - med til at gøre det lidt specielt, så tillykke med at få et med originalt glas, de er ikke superlette at få, men kan special laves hos nogle
vh
•