Vintageure.dk - update
#1
İmage

Nogen gange skal der ske lidt nyt, ovenstående logo vil om kort tid være det der møder dig når du besøger vintageure.dk. samtidigt vil den kendte orange farve vige til fordel for en farve der matcher logoet.

Også på forsiden vil der ske nyheder, allerede nu vil du kunne læse lidt nye historier ligesom der er planer om meget hurtigt at puste liv i watchlife.com samt annoncering på den engelsksprogede del af vintageure.dk. Sætter du annoncer til salg på vintageure.dk er det selvfølgeligt gratis at få annoncen vist på watchlife.com også. jeg har netop ansat Mette på fuldtid til at hjælpe til i det daglige med ure og specielt til at passe vintageure.dk

Vintageure.dk / watchlife.com er forøvrigt lige nu placeret som den 32. største ursite i verden, og er den absolut største ursite i skandinavien.

Hele siden vil løbende blive opdateret til nyeste standard inden for hjemmesider, men vi beholder selvfølgeligt den gamle stil og ånd på både brugerforum og vintageure.dk også i fremtiden.

Ps. Vi mangler en sælger af bannerreklamer, har du erfaring inden for dette område eller kender du en som kunne være interesseret i dette job til en meget attraktiv indtjening, så send en mail på <!-- e --><a href="mailto:vintageure@vintageure.dk">vintageure@vintageure.dk</a><!-- e --> og lad os snakke om det.
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
#2
Ser godt ud Icon_cool Er det Tino som har lavet layoutet?
Svar
#3
Det lyder godt Bjarne.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#4
Tukjær Skrev:Ser godt ud Icon_cool Er det Tino som har lavet layoutet?
Ja. Han er dygtig Icon_e_biggrin
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
#5
Uddrag af hvad Bjarne Skrev:...Vintageure.dk / watchlife.com er forøvrigt lige nu placeret som den 32. største ursite i verden, og er den absolut største ursite i skandinavien.
...
Til lykke! Det vidste jeg ikke.
Skift ur, når du står op!
Svar
#6
Jeg synes rigtig godt om det nye look - det virker mere tidssvarende! Icon_e_smile
Svar
#7
Glæder mig at det nye logo og farver er blevet positivt modtaget, jeg skal selv lige vænne mig til nyt layout efter at have været bruger herinde i de sidste 8 år med det tidligere logo

Der kommer til at ske en del mere løbende, men det er omkring bruger venlighed når annoncer skal indtastes

Forøvrigt er der blevet lagt en hel del nye historier om ure ind på forsiden også, Mads og Mette har været produktive.
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
#8
Bjarne Skrev:Glæder mig at det nye logo og farver er blevet positivt modtaget, jeg skal selv lige vænne mig til nyt layout efter at have været bruger herinde i de sidste 8 år med det tidligere logo

Der kommer til at ske en del mere løbende, men det er omkring bruger venlighed når annoncer skal indtastes

Forøvrigt er der blevet lagt en hel del nye historier om ure ind på forsiden også, Mads og Mette har været produktive.

Hej Bjarne
Det nye look ser godt ud. Jeg glæder mig til at se, hvad du finder på?

Hilsen
Morten
Svar
#9
Ser meget mere indbydende ud Icon_e_wink
Svar
#10
Meget roligt og behageligt farvevalg - ser godt ud !!

Blot lader det til, at det ikke er muligt for mig, at opdatere mine brugerdata. Hver gang jeg forsøger at rette min adresse, telefonnummer og e-mail og derefter forsøger at logge ind, har systemet tilsyneladende ikke registreret mine ændringer og jeg er henvist til at logge ind med min gamle email, der ikke dur længere. Og når jeg checker brugerdata, så er mine ændringer ikke registreret Icon_e_confused

Går der et stykke tid, inden ændringerne slår igennem, eller er der et andet problem ?
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)