Afstemning: Breitling vs. Seiko
Breitling Avenger Seawolf
Seiko MarineMaster
[Vis resultater]
Afstemningen lukkes på: 24-06-9108

Breitling eller Seiko >>>>
Jeg har stemt Marinemaster.

Jeg synes faktisk den er svær Icon_e_confused
I starten var jeg ikke så vild med MM´eren, meeeeee, ting ændrer sig jo hele tiden.

Breitling´en er jeg ikke så vild med - havde den været i titanium, ville den klart være mit valg, men ikke i stål.
Derudover synes jeg at begge ure gør sig MEGET bedre på gummi end på lænke, men det er jo et spørgsmål om smag Icon_e_wink

Men ingen skal tage noget jeg siger om min ursmag for gode varer, da den er kendt for ikke at være særlig vedvarende eller stabil Icon_mrgreen
Og i morgen synes jeg sikkert noget helt andet.......
Svar
Jeg har stemt Breitling, men var faktisk også lidt i tvivl.

Jeg er generelt tilhænger af Bretilings lidt spraglede skiver og flashy design - hvilket også var det jeg faldt for da jeg købte min Chronomat Evolution. Valget i denne afstemning endte derfor også på Breitling.
Morten Østergaard Koch
Omega Planet Ocean XL
Panerai PAM292
İmage
Svar
Jeg synes, at spørgsmålet er vanskeligt, da urene, trods det fælles diver ophav, er meget forskellige i designet. Begge ure er velbyggede, omend de kommer fra forskellige "ur-traditioner", og i sidste ende vil valget vel reelt komme til at stå imellem Marinemasterens lidt mere "konservative" design vs. Breitlings mere distingte "in-your-face" design. Breitlings lænke er super velbygget, og Marinemasterens lænke holder slet ikke med på dét punkt. På den anden side, vinder Seikoens lynette, visere og lume med flere længder over Breitlingens ditto. Mærket vil måske også gere en forskel for nogle, og andre vil måske lægge mere vægt på urværket, hvor jeg mener, at Marinemasteren står stærkere end Breitlingen. Dog skal det siges, at jeg er meget glad for Breitlings ETA forarbejdninger, da jeg udelukkende har positive erfaringer med disse. Begge ure er lækre og meget forskellige, så nap en af hver, Jesper Icon_e_wink Icon_e_biggrin
De venligste hilsner, John
Svar
INTET slår en Seawolf, men MM300 er også et lækkert ur.
Svar
Jeg stemmer klart på Breitling.

Seiko ligner noget man har set for meget af!!!
Svar
Stemte Breitling Har selv lige købt det viste. Har dog aldrig set Seiko MarineMaster live.
Svar
Nizze Skrev:Stemte Breitling Har selv lige købt det viste. Har dog aldrig set Seiko MarineMaster live.
Du kan snart se et her hos mig. Måske hele 2 Icon_e_surprised
Svar
Seikoen hvis jeg skulle dykke, breitlingen til hverdag og fest, men helt klart helst begge!!

Vh
Svar
kristofferJ Skrev:....... men helt klart helst begge!!
Godt sagt, Kristoffer Icon_e_wink Det er den rigtige indstilling..... Icon_e_biggrin
Svar
Hej Jesper

To meget fede ure jeg har selv ejet begge modeller.

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)