Oyster lænken
Efter min erhvervelse i sidste uge, har jeg fundet ud af at jeg nok hellere må have et ekstra led på min Sea-Dwellers lænke (93160A hedder den vist?)
Hvad koster sådan et led? -Og hvad koster en hel lænke egentligt?
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
Klarlund tager 10.400 for en ny 93150 Oyster...
Svar
En almindelig 93150 koster ca. 10,4 k fra ny, så mit bud er at 93160A koster ca. 12 k. Et led kan du finde på nettet til ca. 300 kr. Jeg har en pallefuld liggende, så smid mig en mail hvis du mangler... Icon_e_wink

/Mads
Svar
Mads Gjødesen Skrev:En almindelig 93150 koster ca. 10,4 k fra ny, så mit bud er at 93160A koster ca. 12 k. Et led kan du finde på nettet til ca. 300 kr. Jeg har en pallefuld liggende, så smid mig en mail hvis du mangler... Icon_e_wink

/Mads

Hej Mads, mail er sendt Icon_e_smile
-
Det lyder helt vildt at en 93160A lænke skal koste 12k fra ny. Jeg købte på et tidspunkt en jubilee lænke med massive led. Den kostede "kun" 9k, men jeg har godt nok svært ved at se at en lænke uden de massive led skulle være så meget dyrere... avav
--

Svar
Priserne har fået et seriøst hak op det seneste år. Se også den anden tråd, der kører mht. priser på lænker. Men nej vi er da enige om at prisen slet ikke står mål med varens reelle værdi Icon_e_sad

/Mads
Svar
tak for kaffe!!!

hvis der er nogen der er interesserede, kan jeg faa dem til retail her i England, det er ca 7kilo danske
Svar
Mads Gjødesen Skrev:En almindelig 93150 koster ca. 10,4 k fra ny, så mit bud er at 93160A koster ca. 12 k. Et led kan du finde på nettet til ca. 300 kr. Jeg har en pallefuld liggende, så smid mig en mail hvis du mangler... Icon_e_wink

/Mads

Klarlund tager i øjeblikket 12300 for en 93160A lænke, kan jeg oplyse. av av...
--

Svar
Hvad koster så en løs lænke til de nye modeller egentlig, subC, deepsea? Er de så endnu dyere?
Svar
Citat:Hvad koster så en løs lænke til de nye modeller egentlig, subC, deepsea? Er de så endnu dyere?

Ja det vil jeg gætte på at de er. Det nye glidelock system og generel forbedringer/opdateringer gør det jo ikke ligefrem billigere at producere, tænker jeg. Mon ikke de koster en 14-15K?
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)