Hublot haters?
Hvad er det med Hublot der gør at de er så "udskældt" af mange? er det de mange Limited Editions? eller er det designet generelt? Er de for "overpyntede"? er de for dyre i forhold til hvad man får? Priserne ligger jo absolut i den dyre ende....

Grunden til at jeg spørger er at jeg under den daglige gennemgang af diverse blogs, tilfældigvis faldt over deres Big Bang Tantalum og den syntes jeg sgu helt ærligt er VOLDFED....Og efter lidt yderligere søgen på deres ure må jeg indrømme at jeg faktisk har fundet MANGE jeg godt gad eje. Flere end jeg f.eks kan finde hos AP og (tør jeg næsten sige det?) Patek.... Jeg er godt med på at der ikke er så lang en historie bag og at de vidst bruger modificerede stangvare værker som de så sæter i deres egne designs. Men det er vel ikke så meget anderledes end så eks danske Linde werdelin? Så vidt jeg ved så gør også Richard Mille brug af samme formel, omend med nogle lidt mere eksklusive og komplicerede værker.

Je kunne sgu godt se mig selv med et Hublot på et tidspunkt i livet og forstår egentlig ikke helt den negative opfattelse som mange har af mærket?

hvad mener i?
Svar
Jeg har ingen tvivl at der er et par flotte modeller, selv om jeg synes at et ur meget større end 42mm er for stort selv for et 2m menneske.
Jeg synes de har for mange alt for latterlige ure (tænk bare på de der ting som er helt besat med diamanter) - og det nedvurderer hele mærket i mine øjne, 1000 % værre end selv Rolex.
Det er kun noget til russiske "businessmeny". Men enhver har jo sin egen smag. Icon_e_biggrin
Skift ur, når du står op!
Svar
De har som nævnt en del tosset ure, men på den anden side er det også fedt i tør gøre noget som andre ikke gør i den prisende, for man slipper jo hurtigt +75.000 kr for et ur ved dem.

Personligt syndes jeg de holder, jeg glæder mig til jeg selv får et ind på hylderne Icon_smil
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)