røb/blå lunette til 16710
hej med jer,
jeg har købt et 16710 fra 2006 med en sort lunette.. Jeg vil gerne have den røde/blå istedet, da jeg synes det er mere "klassisk" - er der nogen som har en til salg eller ved hvor jeg kan købe en ? Er det noget man selv kan skifte ? Bor i trekantsområdet..
Svar
Hos Knud Petersen i Aarhus mener jeg at du kan få en for 440kr inkl montering, så det er jo ikke så galt Icon_e_biggrin
Simon Hedegaard
Svar
her i England er det endnu billigere, ca 280 kr hos Rolex UK...
Svar
Hedegaard Skrev:Hos Knud Petersen i Aarhus mener jeg at du kan få en for 440kr inkl montering, så det er jo ikke så galt Icon_e_biggrin
Tæt på! Jeg gav kr. 470,- for nøjagtig denne operation for en måneds tid siden.... Den pris er der vidst ikke noget at sige til.

Det kan desværre ikke gøres på stedet, så du kommer til at undvære dit ur et par dage.

Et hurtigt mobilshot (yder ikke uret retfærdighed) fra da jeg fik uret hjem efter skiftet
İmage
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
Svar
Klarlund ordnede mit på 10 min. mens jeg ventede.......
Svar
Hej

Hvad med den sort røde, da den er endnu mere autentisk til den model, da den første GMT-Master 2 kom med en sort rød lynette.

MVH Peter
İmage
Svar
peter Skrev:Hej

Hvad med den sort røde, da den er endnu mere autentisk til den model, da den første GMT-Master 2 kom med en sort rød lynette.

MVH Peter
Jeg har stadig din rød/sorte (som du i øvrigt monterede på stedet) og den sorte, men det er da også lidt sjovt at skifte mellem dem selvom du har ret i at rød/sort er den mest autentiske
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)