Hvad er det jeg har fundet
Er godt klar over der står Omega på det, men kun godt tænke mig at vide om ægte eller falsk.
vis det er ægte, ja så må i rigtigt gerne fortælle alt det i ved om det.

på forhånd tak

Dan

På skiven står der kun Omega
İmage
på værket står der 265 (omega tegn) 15 Jewels, 13053494
İmage
på bagkassen står der Acier stavbrite fav. suisse 2639-8
İmage
Svar
DanBS Skrev:Er godt klar over der står Omega på det, men kun godt tænke mig at vide om ægte eller falsk.
vis det er ægte, ja så må i rigtigt gerne fortælle alt det i ved om det.

på forhånd tak

Dan
.......
på bagkassen står der Acier stavbrite fav. suisse 2639-8

Hej Dan,

Tillykke med den - den ser da fin ud - og jeg kan ikke se hvorfor den ikke skulle være ægte....

Tjo - mener nu bare den går under navnet "Caliber 265" efter værket, men andre kan da byde ind med et bedre navn? Icon_e_wink

En søgning i Omega DB udfra det du nævner der står i bagkassen giver følgende:
[url]"http://www.omegawatches.com/spirit/history/vintage-omegas/search?q=aHR0cDovLzYyLjczLjE3Mi4xNzEvZU11c2V1bVBsdXM%2Fc2VydmljZT1kaXJlY3QvMS9SZXN1bHRMaXN0Vmlldy9yZXN1bHQudDIuY29sbGVjdGlvbl9saXN0LiRUc3BUaXRsZUxpbmskMC5saW5rJmFtcDtzcD0xMCZhbXA7c3A9U2NvbGxlY3Rpb24mYW1wO3NwPVNmaWVsZFZhbHVlJmFtcDtzcD0wJmFtcDtzcD0wJmFtcDtzcD0zJmFtcDtzcD1Tc2ltcGxlTGlzdCZhbXA7c3A9MCZhbXA7c3A9U2RldGFpbCZhbXA7c3A9MCZhbXA7c3A9RiZhbXA7c3A9VCZhbXA7c3A9NQ%3D%3D" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.omegawatches.com/spirit/hist ... A9NQ%3D%3D[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Jeg havde iøvrigt en tilsvarende ref. 2639 dog "Caliber 266" der gik super godt!
Dog har den fået et bedre hjem nu Icon_e_wink

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Hej Dan

Selvfølgelig er den ægte, en god gammel Omega, med 30 millimeter værk som nærmest er umulig at slide op, så tillykke med den, men hvordan går jagten efter et Vintage Rolex. Icon_question

MVH Peter
İmage
Svar
Det lyder godt det er ægte.
Tak for sidst Peter, det var rigtigt hyggeligt.

kommer på et eller andet tidspunkt forbi med det til dig Peter for det virker ikke.

Jagten på et vintage Rolex går ikke så godt efter vi snakkede sammen, nu bliver jeg jo nød til at sætte mig ind i det
så jeg ikke ender med et frankenrolex.
Svar
Hej Dan

Selvtak det var rigtig hyggeligt at møde dig. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)