Mit første Omega.
Efter ikke at have interesseret mig særlig meget for ure, fik jeg for et par år siden øjnene op for mekaniske af slagsen.
Det resulterede i køb af et Longines, Hydro Conquest hos "urvaerket.dk".

Siden har jeg brugt en del tid bag skærmen mht. andre ure og faldt for Omega Seamaster Planet Ocean med orange krands (2209.5000), og i går købte jeg nævnte Omega - og hvilken forskel (jo også i pris!), men fik et rigtig godt tilbud, som jeg har nævnt under Good/Bad Guys, hos Borup Ure i Næstved.

vh.

OB
Svar
he he, jeg har haft det på mit håndled. Det var et tilbud Borup havde med 3 omega ure. Ocean var et olympisk jubilæums model til en meget godt tilbud. Tillykke med dit første omega ur. Jeg endte dog med at købe mit første af slagsen Seamaster i sidste uge Icon_e_biggrin . Godt for dig ellers havde du ikke fået det Icon_e_biggrin

Vh.
Tys
Svar
[attachment=0]<!-- ia0 -->omega-seamaster-2209.50.jpg<!-- ia0 -->[/attachment]

Jeg tror du forveksler det ur jeg nævner (2209.5000) med Seamaster Olympic Collection Vancouver 2010.

Det nævnte ur har de endnu, tror jeg.

vh.

OB
Svar
Tillykke med et rigtig lækkert ur....også på min ønskeliste Icon_smil
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
Hej, og tak JohnFyn.

Jae, det ER lækkert Icon_e_biggrin

vh.

OB
Svar
Well, her lidt hjemmelavede billeder af mit nye ur kontra det første i tråden Icon_e_biggrin

[attachment=0]<!-- ia0 -->DSC_5131.jpg<!-- ia0 -->[/attachment]
[attachment=2]<!-- ia2 -->DSC_5140.jpg<!-- ia2 -->[/attachment][attachment=1]<!-- ia1 -->DSC_5130.jpg<!-- ia1 -->[/attachment]

vh.

OB
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)