Russisk urside?
#1
Min korttidshukommelse har svigtet, så håber på lidt hjælp fra en af de kvikke unge mænd.
Sagen er, at vort gamle skibsur ikke har det godt og ikke kan repareres mere.
Har så surfet nettet rundt for at finde et nyt og faldt over et russisk site, som blandt meget andet havde rigtige (ikke pynte)
skibsure. Det eneste, jeg kan huske, er, at der skulle beregnes en leveringstid på 35-40 dage pga. afsendelse med skib grundet vægten.
Kan også svagt erindre en pris på 9000 rubler.
Havde så tænkt mig at linke siden op på forum og spørge, om nogen af jer havde erfaringer med "butikken", men jeg kan dælme ikke finde den igen.
Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer
Svar
#2
Gå ind i "browser historik" på din computer, der vil siden kunne findes igen Icon_e_smile
__________________________
De bedste hilsner
Lars Slettegaard

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
#3
genvejstasten er ctrl+h og så skal man "bare" huske hvornår man så den
Svar
#4
Jamen, tak for de aldeles strålende forslag! (ctrl+h virker kun på pc til almen orientering).
Et element i min svigtende korttidshukommelse er, at jeg ikke kan huske, hvilken pc/MAC/laptop/iPhone jeg brugte - disse muligheder er derfor legio.
Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer
Svar
#5
Heldigt nok lykkedes det mig ikke at genfinde siden, for jeg fandt det ønskede ur (et Wostok 5-CHM) i Tyskland hos poljot24.de.
Her er det godt nok dyrere i umiddelbart indkøb, men fragtprisen er kun EUR 10, det bliver leveret inden for 1 uge, og jeg slipper for
told, moms og udleveringsgebyr.
Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer
Svar
#6
Med alle dem, der har været forbi tråden, må der være en vis interesse for russiske skibsure.
Så værs'go:
Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: