Hjælp til køb af ur rem
Har netop købt mig dette Victorinox Airboss March 6
og søger et alternativ til den org. rem. Er nemlig typen som kan svede en del under uret og syntes derfor ikke at læder er det ultimative.
Så derfor ville høre herinde hvad i syntes der kunne være et godt valg. Da det jo også skal være noget der klæder uret.
Gerne af typen stof. lænke. eller gummirem
Svar
prøv panatime.com

de har lidt af det hele
Svar
Singularstraps har også en masse forskellige - bl.a. NATO-remme, som jeg efterhånden har købt en del forskellige af.

Mange skælder ud for det, men jeg synes at NATO klæder de fleste ure - også større.
Svar
Tak for jeres svar. Der er mange fine remme. Jeg kan også godt lide de Nato remme men er ikke så vild med den måde de monteres på. Hvis nogen har et bud på en specifik rem vil jeg også gerne have det. Icon_e_biggrin
Svar
Du kan også prøve at kigge på watchbandcenter.com.

Jeg har ikke nogle specifikke bud på en rem, men hvis du skal have en gummirem af god kvalitet, så er Hisch remmene et godt bud.
Svar
Hej

Hvad med en Hirsch Extreme gummirem den er bare superfed, og den koster 719 kroner, og jeg tror at du kan købe en af Claus fra <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.ct-watches.dk" onclick="window.open(this.href);return false;">www.ct-watches.dk</a><!-- w -->

MVH Peter
İmage
Svar
Jeg ville også gå efter en Nato eller en Zulurem til den..... Har netop smidt en armygrøn zulu på min Sea-Dweller.....det gir bare et helt anderledes råt look. Og så er det jo et ret sikkert remsystem idet der ikke er et "single point of failure"
Svar
Nizze: når du sveder under uret, så vil jeg ikke anbefale en rem i webbing som ex. Nato-remmen.
Jeg har samme problem og foretrækker faktisk lænke, som kan sidde lidt løst og så flyttes, så der kan
komme luft til huden.
Nato-remmen er let at skifte og er faktisk ganske neutral-nydelig, men den klistrer til huden og sidder ekstra godt
fast, når den først er blevet våd. Derudover får materialet en mærkelig lugt, men den kan selvfølgelig vaskes.
Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)