Nu er jeg også en del af ur-verdenen :)
Hej allesammen.
Nu har jeg gennem lang tid været passiv tilskuer her på siden.
Følte ikke rigtigt jeg havde det store at byde på, da jeg endnu ikke var en del af ur-verdenen.
Havde mig et Seiko, som jeg var glad for, men nu har jeg fået handlet lidt mere og det vil jeg gerne dele med Jer.

Mit første køb var et Daytona - brugt. Det var og er jeg sindssygt glad for, men hele vejen før købet af uret havde jeg vaklet mellem Rolex og Panerai.

[attachment=2]<!-- ia2 -->Daytona 1.jpg<!-- ia2 -->[/attachment]

Heldigvis var jeg i London for en uges tid siden og kigge lidt i de forskellige ur-shops. Det resulterede så i et køb af følgende:

[attachment=1]<!-- ia1 -->Panerai 1.jpg<!-- ia1 -->[/attachment]

Og så lige til sidst et billede af samlingen i sin helhed (forhåbentligt med løbende tilvoksning Icon_e_biggrin )
[attachment=0]<!-- ia0 -->Samlingen 1.jpg<!-- ia0 -->[/attachment]
Svar
Hej Jan,

Velkommen!

Lækre ure du er startet med, som du måske kan regne ud ved at se mit brugernavn har jeg selv et daytona, dog med sort skive.
Mvh
Morten
Svar
Hej Morten.
Mange tak for det.
Jeg er også rigtigt glad for mit Daytona. Har i flere år kigget på det, men fik nu endeligt mulighed for, at slå til.
Havde også kig på et med sort skive, men endte med den hvide.

Men nu er sluserne desværre også åbnet kan jeg mærke Icon_e_biggrin Der er godt nok mange ure, der trækker i mig og som jeg føler jeg bare må have.
Der må tages nogle ekstra vagter, så det kan blive til virkelighed.
Svar
Hej...og velkommen til!

Du lækker hårdt ud...flot samling, som nok skal vokse!

John
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
Hej Jan, og velkommen til.

Som andre skrev, så lægger du hårdt ud, med en overlægger langt oppe i det røde feldt : -)
Jeg selv "startede" da jeg blev mere seriøs ca 1999, med en Rolex 1675 og 3 uger senere en AP RO...
Pacen er gået lidt ned, der skal også være råd til andet end ure..(..hvorfor..Icon_smil)

Det sagt, så er det nok mere begejstringen ved ure, det enkelte ur der er interessant end prisen (imho).

Jeg ser frem til nye ure fra din side Icon_e_wink
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Svar
Tilykke med de nye ure - det er jo en god start Icon_e_smile

Og velkommen til ..
vh Hans Henrik
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)