Unikt G-Shock (hvid Riseman)
Tænkte det kunne være sjovt at lave et lidt anderledes. Der findes jo en del forskellige versioner og farvetemaer derude både i G-Shock generelt, men også i Riseman.
Efter at have mailet med Keith fra Tiktox.com, er følgende nedenfor nu samlet.

Det hvide synes at have en blank overflade, som skulle være smudsafvisende. I hvert fald et fedt look synes jeg.

Riseman er i øvrigt én af topmodellerne blandt G-Shock-urene, og er kendetegnet ved bla. at have radiostyring, genopladelig via sollys, højdemåler, barometer og temperaturmåler. Sidstnævnte 2 er overraskende præcise, og det er sjovt at følge med i vejret/lufttrykket.

Før:

İmage
(Billede lånt fra nettet...)

Efter:

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
Cool İmage
Svar
Jeg har set flere af Kieths´s G-Shock mods, og denneher imponerer mig også - ligesom de andre jeg har set Icon_e_wink Icon_e_smile Super cool Icon_cool
De venligste hilsner, John
Svar
Tak tak - jeg har nu selv "lavet" min. Men det var ham der leverede de hvide dele.

Han er i øvrigt SUPER fin. Jeg havde problemer med at bruge hans webshop, så jeg skrev til ham. Han svarede lynhurtigt på mails, og han endte med - uopfordret - at give noget rabat. Finno fyr!
Svar
Se dét er jo god service Icon_cool Og i øvrigt: God arbejde på uret, Claus Icon_e_smile
De venligste hilsner, John
Svar
Lækkert.......

Skriv lige til mig først, hvis du skal af med den.....
Svar
Claus_K Skrev:Tak tak - jeg har nu selv "lavet" min. Men det var ham der leverede de hvide dele.

Han er i øvrigt SUPER fin. Jeg havde problemer med at bruge hans webshop, så jeg skrev til ham. Han svarede lynhurtigt på mails, og han endte med - uopfordret - at give noget rabat. Finno fyr!

Når jeg prøver at handle i hans webshop kan jeg ikke komme videre til "betalingsmetode".
Var det også dit problem?

M.v.h
Niels
Svar
Rapida Skrev:Når jeg prøver at handle i hans webshop kan jeg ikke komme videre til "betalingsmetode".
Var det også dit problem?

Yes... bare skriv til ham Icon_e_wink
Svar
Flot ur!
Hvor køber I "ekstra" delene henne?
Hvilken webshop?
Svar
Mad Max Skrev:Flot ur!
Hvor køber I "ekstra" delene henne?
Hvilken webshop?

Har du læst teksten?!? Icon_e_surprised
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)