Forår/sommer
#1
Nu begynder det lune vejr så småt at komme, dejligt Icon_e_biggrin

Hvad har i af seriøse planer for næste urkøb Icon_question

Personligt har jeg nok at se til med huset, så jeg forbliver ved mit daglige Citizen pro master og min afslapnings sub lv Icon_e_wink
Svar
#2
Et nyt forårs ur. Ja man kan vel altid finde en grund til at anskaffe endnu et ur.

Det er netop lykedes mig at finde endnu et af de gamle Omegaer med box og papirer......... men det ser forfærdelig ud..... uret altså. Og det går ikke Icon_e_sad

Det er nu ovre hos Peter. Så må vi se om han kan hekse.

İmage

vh Baun
Svar
#3
Baun Skrev:Det er netop lykedes mig at finde endnu et af de gamle Omegaer med box og papirer
Ja de hænger jo ligefrem ikke på trærene, spændene at se om det kan sjanes op, pøj pøj med det Baun Icon_e_wink
Svar
#4
Baun Skrev:Et nyt forårs ur. Ja man kan vel altid finde en grund til at anskaffe endnu et ur.

Det er netop lykedes mig at finde endnu et af de gamle Omegaer med box og papirer......... men det ser forfærdelig ud..... uret altså. Og det går ikke Icon_e_sad

Det er nu ovre hos Peter. Så må vi se om han kan hekse.

vh Baun
Er det ikke en af de der specielle open through front kasse - så den formentlig er ganske tæt? I så fald tror jeg den kan vækkes til live
go lørdag alle
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#5
Jeg leder efter et pam 001, 111 eller 177.
som jeg håber på kun få før min 30 års fødselsdag i maj
Svar
#6
"gmt-geek" beskrev sin situation i en anden tråd, og den beskrivelse rammer mig ret præcist Icon_e_biggrin
citat "Der er MANGE ure der render rundt i mit hoved og spænder ben for hinanden"

Så til disse spørgsmål, har jeg efterhånden lært at svare........INGEN ANELSE....... Icon_rolleyes Icon_e_biggrin

Fortsat god weekend til Jer alle Icon_e_smile
Svar
#7
Kim T Skrev:"gmt-geek" beskrev sin situation i en anden tråd, og den beskrivelse rammer mig ret præcist Icon_e_biggrin
citat "Der er MANGE ure der render rundt i mit hoved og spænder ben for hinanden"

Så til disse spørgsmål, har jeg efterhånden lært at svare........INGEN ANELSE....... Icon_rolleyes Icon_e_biggrin

Fortsat god weekend til Jer alle Icon_e_smile
Hvis man lige læser spørgsmålet igen, vil man kunne se at der stå SERIØSE planer om et ur køb, dette er IKKE en drømme tråd Icon_e_confusedIcon_e_wink
Svar
#8
Breitling Avenger Seawolf Steel.....

İmage
Svar
#9
lajzen Skrev:
Kim T Skrev:"gmt-geek" beskrev sin situation i en anden tråd, og den beskrivelse rammer mig ret præcist Icon_e_biggrin
citat "Der er MANGE ure der render rundt i mit hoved og spænder ben for hinanden"

Så til disse spørgsmål, har jeg efterhånden lært at svare........INGEN ANELSE....... Icon_rolleyes Icon_e_biggrin

Fortsat god weekend til Jer alle Icon_e_smile
Hvis man lige læser spørgsmålet igen, vil man kunne se at der stå SERIØSE planer om et ur køb, dette er IKKE en drømme tråd Icon_e_confusedIcon_e_wink
Ja, jeg læste det skam fint første gang Icon_e_biggrin og jeg har meget seriøse planer om at købe et ur i den kommende tid.
Men det ændrer ikke på, at jeg stadig ikke har nogen anelse om hvad det bliver.... Icon_e_wink
Svar
#10
Jeg er faktisk i den modsatte grøft pt. !
Jeg har sat 2 ure til salg og leder nu kun efter lidt små reservedele til denne her ældre sag !

İmage

Yamaha TX750 fra 1974 !
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)