Seiko Sawtooth
Så fandt jeg mig endelig en Seiko Sawtooth.. Uret er udsolgt hos de fleste forhandlere og da det netop var et Seiko SHC061 jeg var på udkig efter var kampen lang.. 3 forhandlere i USA som ellers skrev på deres hjemmesider at uret var lagervare, havde den ikke alligevel da det kom til stykket Icon_e_sad .. Fandt 1stk på e-bay.com, uret var i Singapore men leverede kun til USA, Australien og Canada.. Hmm.. Til sidst prøvede jeg en søgning på danske hjemmesider og wupti, 1stk på lager hos sporty ure og den blev min Icon_e_biggrin

Jeg har længe ønsket mig dette ur og syntes også at det opfylder mine forventninger.. Utrolig fin finish når jeg tager prisen på 2100kr i betragning.. Nogle kalder uret et fattigmands Seiko Tuna ur, hvilket er synd syntes jeg.. Nogen Tuna bliver det aldrig, men det er det heller ikke købt som!

Her lige lidt data på uret:

Features:
Type: Divers (SHC061P)
Movement: Quartz
Calibre: 7N36
Dial: Black texture with large luminous markers
Crystal: Hardlex (convex surface)
Bezel: Unidirectional black bezel

Case:
Case: Stainless steel
Case diameter: 46mm without crown
Bezel diameter: 40mm
Case thickness: 11mm

Water resistance: 200meters
Bracelet lug: 20mm
Bracelet/Strap: Solid links stainless steel bracelet with wetsuit extension
Movement from Japan

Urets højde på 11mm syntes jeg er værd at bemærke.. Giver en utrolig bærekomfort og smyger sig tæt rundt om håndledet..

Her lige et par billede.. Jeg tager lige lidt flere fra lidt bedre vinkler i dagslys..
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
Syntes at den passe perfekt ind i min lille urkasse Icon_e_smile

Mvh Henrik
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
Lækkert ur
Mvh Kim 
Svar
Til lykke med en fed klokke, Henrik Icon_cool

Som du er inde på, er højden på uret med til at øge bærekomforten, men jeg synes faktisk også, at lænken skal have et godt ord med på vejen. Den er virkelig god og behagelig, synes jeg Icon_e_wink Icon_e_smile

Og så er lumen jo super god på en Sawtooth Icon_cool

İmage
De venligste hilsner, John
Svar
Ja lumen virke som om den er i en klasse for sig, i hvert fald hvis jeg sammenligner med de urer jeg har haft.. Den lyser jo nærmest op i dagslys Icon_cool
Alt i alt et dejligt ur at bære, og passe næsten efter min mening til alt tøj fra arbejdstøjet til fint.. Det syntes jeg skyldes at uret har noget råt over sig samtidig med at der er en god blanding mellem sleben og poleret stål i uret...
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
Mega flot sawtooth tillykke, kransen ser som om den er meget nemt at dreje.
Live long and prosper
Tony
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)