Lidt dome billeder..
#1
Her er min sub ref 5513 meters first fra 1967....! Et rigtigt godt år....


İmage

İmage


İmage
İmage
___________________________


Rolex Seadweller 16600 2008
IWC BP 5002 2005
Svar
#2
Virkelig flot og klassisk og standen ser da bare ud til at være i top! Har den en god historie bag sig? Icon_e_biggrin
Svar
#3
Den er super velholdt...dog var lænken ref 9315 godt bustet...........! Så der er kommet en ref 93150 på med de korrekte endestykker.

Historien.............den findes nok et sted derude Icon_smil Men uret er checket godt igennem og det står snorlige!!
___________________________


Rolex Seadweller 16600 2008
IWC BP 5002 2005
Svar
#4
stig01 Skrev:Her er min sub ref 5513 meters first fra 1967....! Et rigtigt godt år....
İmage

Ingen tvivl, jeg erkender, jeg tænder på patina - så SMUKT ensartet og så fin en farve
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#5
Jeps, nydelig dome og flot ur Icon_cool .

Jeg har forsøgt, at tage lidt billeder, så man kan se forskellen på plexiglasset i en 1680 til venstre, og en 5513 til højre.
İmage
İmage
Mvh Palle A.K.A Clubman
Svar
#6
Du skal vist have byttet rundt på højre og venstre Palle Icon_e_biggrin
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#7
KlausM Skrev:Du skal vist have byttet rundt på højre og venstre Palle Icon_e_biggrin
Mvh
Klaus

Ups Icon_redface , Done That Icon_exclaim
Mvh Palle A.K.A Clubman
Svar
#8
Det er virkeligt en flot 5513 du har Palle Icon_smil
Tillykke ned den

Jeg er selv ude efter en fra 1968..også et godt år Icon_smil
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Svar
#9
Flot eksemplar Icon_cool

Her er min, også fra 1967 og meters first. Mit har originalt Super Dome.
Den enste Rolex jeg har haft, hvor kronen står perfekt når skruet fast.

İmage
İmage
İmage
Svar
#10
hola, jeg vil også være med, men først et spørgsmål:

Stig og Palles glas ser ikke helt ens ud i højden selvom dome umiddelbart ser ens ud. Er det begge Tropic 19?
Magnum - lækker superdome, er det så en Tropic 39?

Er der een der kan give en kort opsummering på de forskellige domes, evt bare pointe til en god visuel forklaring.

Selvom jeg har en 5513 må jeg indrømme at det først var efter købet at jeg opdagede at der var forskel på de forskellige domes. Min er fra '83/84 (8.29 mill) og jeg gik mest op i om den var overpoleret og om den havde matchende perle og visere. Sidste service (og sikkert også første) blev foretaget i '99 i Beverly Hills af alle steder. Her fik den bla en ny plexi #19

5513 rules. Mill-nørd som jeg er, ville jeg dog ønske min havde MN samt årstal graveret på bagkassen Icon_e_smile
/longbear

İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)