Nyt ur - PAM 27 - Shadow case - Power Reserve
Hejsa,

De fleste kender mig nok fra over i Rolex og Omega afdelingerne, nu har jeg så sneget mig herind også!

Længe har jeg gået med tanken om Panerai, men hver gang er der liiiige kommet et andet ur i vejen...
Jeg har altid været tiltrukket af deres Power reserve modeller og specielt de ældre af dem!
Heller ikke mange Pam's har center sekund viser og det kan man både være for og imod men jeg synes det er nice!

Nu er det så endelig lykkes mig at hjembringe et flot eksemplar af 27'eren - stort set ingen brugs spor!
Samtidig så har den ikke har indgået i den normale produktion - Dvs. den har ingen numre på bagkassen - deraf shadow case!
De fleste af jer kender sikkert den betegnelse, så det gider jeg ikke trætte jer med Icon_e_wink

Håber i nyder den og der skal nok komme flere billeder - også af bagkassen - når jeg får en anden rem hjem Icon_e_wink

Mvh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Hej

Laekkert ur -tillykke.
Truyen
Hej GMT

Lækkert lækkert lækkert!!! Icon_cool
Power reserve og center sek., så bliver det ikke meget bedre.
De gamle 27`er og 28'er er lækre, og det samme er Pam 23 og 63 (GMT modeller) har jeg altid haft et godt øje til Icon_e_wink

Stort tillykke Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Kæmpe stort tillykke, også en model jeg kunne falde for..selvom jeg solgte min marina fordi den var for stor savner jeg faktisk et Pam. Som de store og letlæselige og solide ure de er Icon_smil
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)