Milgauss
#11
Jeg kan ikke lide den hvide, synes den er meget kikset, ved ikke lige hvad der gik galt hos Rolex:

-Orange lysmasse, men ikke i viserne. Det irriterer mig også at der er 3 slags orange på skiven: lysmasse, skrift og sekundviser, som er en smule anderledes end skriften.
- Sorte indeks, men stål visere. På Explorer II er viserne da sorte.
İmage
Svar
#12
Magnum Skrev:Jeg kan ikke lide den hvide, synes den er meget kikset, ved ikke lige hvad der gik galt hos Rolex:

-Orange lysmasse, men ikke i viserne. Det irriterer mig også at der er 3 slags orange på skiven: lysmasse, skrift og sekundviser, som er en smule anderledes end skriften.
- Sorte indeks, men stål visere. På Explorer II er viserne da sorte.

He. He.
Det må så parkeres under "smag og behag...." Icon_smil
Selv med min meget positive indstilling til hvide skiver tog det mig også noget tid før jeg brød mig om den...
Men speciel, det er den..og den med grønt glas er også på min liste. Den rent sorte bryder jeg mig så ikke om... Icon_smil
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Svar
#13
Magnum Skrev:-Orange lysmasse, men ikke i viserne. Det irriterer mig også at der er 3 slags orange på skiven: lysmasse, skrift og sekundviser, som er en smule anderledes end skriften.
Jeg kan lide hvide skiver - no doubt - også min explorer, men er helt enig i at de forskellige orange farver i Milgauss ser kikset ud - og - jeg tror det var Peter som kaldte det Patina efterlignende farve - det ser underligt ud på et nyt ur - først jeg så det på afstand og det var så nyt jeg ikke kendte det - tænkte jeg straks PATINA Icon_e_biggrin
vh.
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#14
Hans Jørgen Skrev:Det må så parkeres under "smag og behag...." Icon_smil
Selv med min meget positive indstilling til hvide skiver tog det mig også noget tid før jeg brød mig om den...
Men speciel, det er den..og den med grønt glas er også på min liste. Den rent sorte bryder jeg mig så ikke om... Icon_smil

Ja det er rent smag og behag, som med alting Icon_e_wink Jeg forstår bare ikke tankegangen bag designet Icon_rolleyes
İmage
Svar
#15
Hej

Jeg er 100% enig med både Hannover Og Magnum, pre patinerede skiver passer bare ikke til nye Rolex, med blanke midterled på lænken, skulle man absolut lave noget med en pre patineret skive, synes jeg at man skal gøre ligesom Panerai, og det vil sige, at man laver en ny model der ser nøjagtig ud som en gammel model. Icon_e_surprised

MVH Peter
İmage
Svar
#16
Prisen på Milgauss er steget markant, den er steget mere end mange af de andre Rolex ure.

Der var rigtig mange der vil ha dem lige da de kom ud, så solge flok hurtigt igen, men nu er der kommet en del større efterspørgelse på dem igen, og priserne ligger der hvor de burde ha ligget hele tiden (uret var for billigt på et tidspunkt, men de var meget svære at sælge).

Personlig har jeg altid være rigtig vild med det, super størelse og ser ikke ud som de andre Rolex ure. Har set nogle stykker med sort PVD, de var super fede Icon_smil
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
#17
Milgauss er den eneste Rolex, som jeg ville købe, og jeg synes altså den er meget spændende med hvid skive, men sort med det grønne glas er bedst. Det eneste jeg kan ikke lide er dens størrelse, jeg vil hellere have noget under 40 mm. Godt for mig...
Skift ur, når du står op!
Svar
#18
Hej olof

Så skal du bare købe et vintage Milgauss, den er nemlig kun 38 millimeter, og den er iøvrigt rigtig flot med hvid urskive. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)