willy af forummet
Er det muligt at få en forklaring på hvorfor willy er blevet smidt af forummet Icon_question
Svar
Hvorfra ved du han er det ?
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
PB Icon_e_wink sendt Icon_cool
Svar
jacob jensen Skrev:PB Icon_e_wink sendt Icon_cool
så har du måske også hørt hvorfor?

vh Baun
Svar
Nej kun nogle hentydninger
men jeg kan godt regne ud det er noget som stikker dybere,tror også det stiller nogle basale spørgsmål ved dette forum
som ender med,dette er ikke et demokrati men det er kun et gæt fra min side.
Svar
jacob jensen Skrev:Nej kun nogle hentydninger
men jeg kan godt regne ud det er noget som stikker dybere,tror også det stiller nogle basale spørgsmål ved dette forum
som ender med,dette er ikke et demokrati men det er kun et gæt fra min side.
Jeg vil da også gerne gætte med. Mon ikke det blev lidt rigeligt med provokationer midt i debatten om sproget - jeg TROR det, men bare et gæt.
Jeg vil dog gerne sige, at det IKKE et demokrati. Det ER et privatejet forum.

Ejeren kan hænges op hvis der begås ulovligheder efter råd fra forum - det sker ikke ret tit dog (told/moms/skat f.eks) Det skal givet være groft før der gribes ind, men det illustrerer, at det ikke er rent demokrati.

Ejeren har interesse i at have det kørende, både med mange indlæg - med artikler og med henblik på mange salg af ure via sitet. Hvis bedømmelsen er, at nogen skader det formål, kan ejeren udelukke folk. Det sker på fora overalt i verden.

Ejeren kan tjene på salg af ure og annoncer, men står også for vedligehold - update og alt på forum.

Ejeren må givet ikke diskriminere på basis af køn, race eller religion, men gerne på basis af indholdsmæssige ting og former.

Helt som et værtshus må smide folk ud, hvis de føler de bidrager til dårlig stemning. De der synes det er forkert at nogle bliver bortvist, kan vælge at gå, og værtshuset kan så enten få flere nye glade gæster, eller ende som et tomt værtshus, hvis de lodder stemningen helt forkert - det er det problem de står overfor, og som dette forum står overfor og løser, som jeg ser det.

DET ER IKKE et indlæg til om den ene eller anden specifikt skal være med, bare imod tanken om, at alle bare skal kunne gøre helt som de vil på et privat forum. Jeg kender en del fora, hvor det at stille mange spørgsmål ved moderatorers afgørelser, i sig selv kan betyde OUT. Det fungerer ret roligt her synes jeg.

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jeg er helt OK med hvad du siger hannover og enig med dig langt hen af vejen Icon_cool
Svar
Vi kan gætte herfra og til ........
Men faktum er at det er Jans "hus" og han bestemmer.

Det lever jeg fint med og hvis jeg ikke gjorde, så måtte jeg jo bare smutte.
Svar
Nemlig Kim
115 visninger og 8 svar siger det hele,sidste indlæg fra mig
Svar
Jeg må indrømme at jeg besøger en del forummer, som også er privat ejede, men jeg har aldrig oplevet et forum der er styret så meget af admins og ejeren som dette.
Det kan godt være at ejeren bestemmer, men jeg syntes i den grad af for meget kontrol ikke er givende for nye indlæg eller for kreative og tildels for personlige indlæg.
Bare en mands mening selvfølgelig.
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)