Svar: 152
Tråde: 27
Modtaget Likes: 30 i 13 svar
Givet Likes: 4
Jeg er nysgerrig på hvad I tænker om Vacheron Constantin Overseas.
Synes I det er fedt?
Ville I overveje at købe det?
Jeg er selv i tvivl og takker for jeres svar.
[url]"http://www.thewatchquote.com/Vacheron-Constantin-Chronograph-Overseas-No_4127.htm" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.thewatchquote.com/Vacheron-C ... o_4127.htm[/url]
•
Svar: 126
Tråde: 10
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Det er et flot ur, ingen tvivl om det - men det "taler" ikke til mig på samme måde som eks. et AP RO eller visse JLC-modeller. Jeg ville ikke købe et selv, men jeg kan sagtens forstå hvis andre gør det
/U.
•
Svar: 777
Tråde: 45
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Det er et pragtfuldt ur. Chrono-udgaven især. Topkvalitet hele vejen igennem. Klasse helt uden bling.
Jeg bruger meget ofte min "gamle" version.
Jens-Kristian
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Jeg ville sagtens kunne overveje det, men så ville det være denne version
Super lækkert, og top kvalitet.
Sakset fra nettet.........
Bare gå til den Tage
•
Svar: 1,401
Tråde: 60
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Jeg synes, at det er topfedt. Lænken ser meget lækker ud.
Casio G-shock
Seiko 5
•
I think it is the best design they have done for years.I have had it on my wrist a beautiful watch.I will maybe buy it one day.It has what i call class. Willy
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Hej Tage.
Det er absolut et WOW ur og er på min top 5 liste over de fedeste sports kronografer. Her er billeder af min som jeg (desværre) solgte for 2-3 år siden. Uret er helt igennem super flot med det rigtige og gennemførte design, den rigtige størrelse, lækkert skive layout med bla. big date og fed lænke. Bare det at betjene kronograf knapperne er fantastisk på denne VC.
Jeg synes ikke uret sad helt rigtigt på armen og så syntes jeg dengang af der var for mange reflektioner i skiven kom der lys direkte ind på den. Det var dengang

Du skal være obs på at uret tager en gevaldig kantstensafskrivning køber du nyt. Dengang tog Klarlund vist ca. 115k for denne mens den kunne købes brugt for det halve.
Mvh
Klaus
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
WOW, super billeder af et lækkert ur, Klaus.
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Ja det er et WOW ur Kim og stærkt undervurderet herhjemme.
Mvh
Klaus
•
jacob jensen
Unregistered
Helt enig med Klaus og Kim FEDT ur det er også på min top 5 ønskeliste mener ikke det der er smukkere sports chrono på marked
og som Kim siger flotte billeder Klaus den tror jeg ikke jeg havde kunne slippe igen
Så go for it Tage
og husk billeder hvis du lander et,altid rart med lidt at savle over
•