03-02-2011, 07:34 PM
Så fik jeg en ny vintage dykker hjem, en Aquastar Grand air i god stand. En af de gode ting ved den var, at den havde originalt aquastar spænde, så nu er den jeg havde med hjem fra Peter H med originalt glas, visere, krans og spænde. Rem og alt andet er jo naturligvis også originalt.
Her er den nye Aquastar Grand'Air først - med sit smukke facetterede indre bezel som Jørgen Krognos måtte slås lidt med for at få det til at sidde korrekt i den nye glas jeg gav den - længere neden den gamle og spændet:

Her ses den sammen med den fra Peter (som er den til højre, og som ikke gør sig så godt på dette billede, men vinkler er og bliver jo vinkler:

og spændet - med det originale neders - som jeg nu har flyttet over på "Peters":

Altid rart når et projekt skrider fremad.
vh
Her er den nye Aquastar Grand'Air først - med sit smukke facetterede indre bezel som Jørgen Krognos måtte slås lidt med for at få det til at sidde korrekt i den nye glas jeg gav den - længere neden den gamle og spændet:

Her ses den sammen med den fra Peter (som er den til højre, og som ikke gør sig så godt på dette billede, men vinkler er og bliver jo vinkler:

og spændet - med det originale neders - som jeg nu har flyttet over på "Peters":

Altid rart når et projekt skrider fremad.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)