Tekst i Rolex
#1
Kan Rolexs "nye" ide mere tekst omkring skiven få dig til at fravælge deres dykkerure Icon_question

Nu er jeg forholdsvis ny "tilhænger" af Rolex så måske derfor er jeg på ingen måde generet af teksten
jeg syntes stadigvæk deres dykkerure er flotte med SD og DSeren i toppen Icon_cool
Svar
#2
Da jeg så Deepsea'en første gang på billeder var jeg MEGET skeptisk overfor alt den tilførte tekst, især "ORIGINAL GAS ESCAPE VALVE - RING LOCK SYSTEM" syntes jeg var en decideret "øjenbæ". Så meget at jeg i en lang periode ikke havde uret i tankerne, selvom jeg var på udgik efter et Rolex. Til urrally forrige år så jeg en DSSD for første gang in real life, og det viste sig heldigvis at teksten på ingen måde, er så fremtræden som på billeder. For lidt over et år siden solgte jeg min PAM24 og købte min DSSD, som jeg har endnu og bruger hver dag. Jeg kunne godt undvære teksten, da jeg stadig mener at det ville tilføre uret et mere clean look, men efterhånden bemærker jeg den faktisk slet ikke længere, når jeg ser på uret. Hvad angår "ROLEX ROLEX ROLEX" skriften på indersiden, så synes jeg det klæ'r alle Rolex modeller. Det er en lækker detalje, som ikke ses ved første øjekast, men fedt det er der.
Svar
#3
Syntes også det virker godt i ¨DSeren med de "skjulte" detaljer men en clean SD er heller ikke af vejen Icon_cool
så jeg er nok der at de kan gøre hvad de vil så længe de beholder deres diver design som det er så er jeg hooked Icon_e_biggrin
Svar
#4
IMHO ser det fint ud på et så ekstremt tool ur, med al teksten.
Svar
#5
Jeg har det i min Turn-O-graph med hvid skive dom jeg har som daily beater. Jeg er ikke generet af det, men jeg skulle også først vænne mig til det. Men der er jo i forvejenmeget tekst på Rolex skiven....
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Svar
#6
Ikke en dårlig beater Hans jørgen Icon_cool Icon_cool
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)