21-10-2010, 11:41 AM
Uret jeg har set har et forholdsvist stor sværd som logo på lukkemekanismen i lænken. Men hvilket mærke er dette?
Seamaster Cronograph Americas Cup
Certina Type X-02
Certina Type X-02
|
Hvilket mærke har et sværd som logo?
|
|
21-10-2010, 11:41 AM
Uret jeg har set har et forholdsvist stor sværd som logo på lukkemekanismen i lænken. Men hvilket mærke er dette?
Certina Type X-02
21-10-2010, 07:24 PM
...95 visninger og ingen der kan svare?
Certina Type X-02
21-10-2010, 09:00 PM
Tydeligvis ikke. Har du set noget ved selve uret som måske kan hjælpe. Lukkemekanismen eller lænken behøver jo ikke ha med uret at gøre. Der er ikke - for mig heller - nogen der har et stort sværd som logo - men det findes jo tydeligvis
vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
21-10-2010, 11:08 PM
uret var en cronograph med mørkeblå skive og poleret stålkasse og kras ala speedmaster / daytona
Lænken var med polerede yderste led, og de midterste led havde en karateristisk "nubret" overflade. Lukke mekanismen mindede om denne: Seamaster Cronograph Americas Cup
Certina Type X-02
21-10-2010, 11:15 PM
Jep sådan ser lukkemekanismer ud i 99,3% af alle tilfælde, så det giver ikke det store. Gæt, ud fra Daytona eller Speedmaster med krans, er en kronograf fra et såkaldt minimærke - som der findes en del af. Fabrikker som køber kasser og div og monterer med færdige værker - Kinesiske eller andet, og eget logo. Der findes ganske mange. Måske du så prisen, det kunne også give et fingerpeg. Noget med 4-7 t?
vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
21-10-2010, 11:23 PM
ja det er nok noget ukendt stads så. Jeg kunne desværre ikke se prisen på det, da det sad på armen af en person (jeg ikke havde mulighed for at spørge)
Certina Type X-02 |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|