M C Mortensen
#1
Så er jeg lige kommet hjem fra en tur til Herning... Jeg besøgte M C Mortensen... I mine øjne helt klart en overset butik, når vi snakker autoriseret Rolex forhandler... Som altid en fantastisk service... Det skal i den forbindelse lige nævnes at jeg blev budt velkommen af en usædvanlig smuk kvinde... Alene det gør jo butikken et besøg værd. Jeg startede mit besøg med at se hvad vinduerne havde at byde på. Det var desværre ikke det store... Og M C Mortensen gjorde selv opmærksom på grunden til det i vinduet manglende udvalg... Grundet visse menneskers manglende evne til at skelne forskel på dit og mit har vi ikke noget stort udvalg i vinduet... Men kom ind og spørg og vi har sagerne... Noget i den stil stod der på en seddel i vinduet... Nu opfordrede og fristede de selv skæbnen... Jeg gik ind og efter mødet med den smukke kvinde gik jeg direkte op til kongen i butikken Henrik... Vi fik os en lang snak ang nogle service der skulle laves på 3 af mine ure... Jeg spurgte ind til det færdige resultat og ind til selv poleringen af kasserne... Henrik viste mig en submariner 16610 han lige var blevet færdig med og som var klar til at komme tilbage til kunden... Og hold nu fast... Det er noget af det smukkeste arbejde jeg nogensinde har set fra en Rolex forhandler... Det var 10000% i orden. Så jeg overlod ham trygt mine 3 kære børn... 1 1680 og 1 16800 og 1 14060... Nu er det bare at vente til de er færdige om et par måneder... Mens jeg stod og snakkede med Henrik kom Steffen
(Stjerneskudet) til... Og nu skulle han prøves på hans evne til at levere varen... Så jeg sagde at jeg gerne ville se på en sort Daytona... Så gerne sagde manden og var væk i 30 sekunder... Med sig tilbage havde han stort set alt hvad Rolex havde lavet. Alle de nye modeller og en masse af de gamle... Jeg spurgte på et utal af modeller og han havde det hele... Det er virkelig lækkert at se alle disse ure på engang... Jeg fik den nye sub i hånden igen og den grønne i den anden hånd... Så kunne man jo lige se hvilken en der var det man ønskede sig....
Alt i alt en dejlig oplevelse at besøge M C Mortensen i Herning... Som sagt en overset forhandler af Rolex i danmark. Og med et kæmpe udvalg. Og der er altså ikke langt til Herning... Så tøv ikke med at besøge dem ude på heden... Og kommer i forbi, så hils fra mig.

Kjeldsen
Rolex seadweller - V serie.
Rolex 14060 - N serie.
Suunto Advizor.
Promaster citizen - Pingo.
Svar
#2
Helt overset er de ikke. I 2009 stod de faktisk bag dette forums fremragende urfoum rally i Herning - og Steffen gav storslået middag med top vin til hvad der må have været en 60 personer herfra + om eftermiddagen en gennemgang af butikken. Kun THUMBS UP til Steffen og MC Mortensen i Herning herfra.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#3
Altid super service hos dem men jeg vil nu ikke kalde dem overset. Hvis du var med til urtræf sidste år i Herning fik du plantet dem på kortet både som butik men i høj grad også som medarrangør og vært Icon_e_biggrin
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#4
Når jeg skriver overset, så er det ment på den måde at det ikke er ofte at man her på siden hører meget til M C Mortensen... Alle ( Et stort udvalg ) af dem der fortæller at de har købt nyt ur hos en AD nævner Klarlund... Bevares har selv handlet med Klarlund og Pedersen i Århus... Men det er ikke tit der er nogle som har handlet hos Mortensen... Hvor mange af de 60 som nød godt af Steffen´s gæstfrihed har nogensinde handlet ur med Steffen... Ikke sagt at man fordi man deltager i sådan en fest er forpligtet til at skulle handle ur med manden...

Hele meningen med mit indlæg var at fortælle at jeg faktisk har haft en god oplevelse og den vil jeg gerne dele med andre.

Kjeldsen
Rolex seadweller - V serie.
Rolex 14060 - N serie.
Suunto Advizor.
Promaster citizen - Pingo.
Svar
#5
Kjeldsen Skrev:Når jeg skriver overset, så er det ment på den måde at det ikke er ofte at man her på siden hører meget til M C Mortensen... Alle ( Et stort udvalg ) af dem der fortæller at de har købt nyt ur hos en AD nævner Klarlund... Bevares har selv handlet med Klarlund og Pedersen i Århus... Men det er ikke tit der er nogle som har handlet hos Mortensen... Hvor mange af de 60 som nød godt af Steffen´s gæstfrihed har nogensinde handlet ur med Steffen... Ikke sagt at man fordi man deltager i sådan en fest er forpligtet til at skulle handle ur med manden...

Hele meningen med mit indlæg var at fortælle at jeg faktisk har haft en god oplevelse og den vil jeg gerne dele med andre.

Kjeldsen
Jeg har i alle fald handlet med ham - dog ikke Rolex, men det er jo en anden sag. Jeg tror slet ikke vi misforstår dit indlæg, vi er tværtimod enige og vil gerne støtte op om dem. Jeg ved mange andre herinde har handlet der.

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#6
Der er altid pil op til Steffen

Kanon service og et udvalg der sparker Klarlund tilbage til år 1900

M C Mortensen altid et besøg værd

Søren
Svar
#7
Jeg har købt et par Rolex hos dem og de har også fixet et par af mine vintage Rolex.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#8
Hej

Så kan jeg bare sige at hans udvalg af vin og øl ikke står tilbage for hans udvalg af ure, da jeg selv har smagt på begge dele til urrally 2009, og med hensyn til at smage på mener jeg selvfølgelig drikkevarerne, som man kunne mærke helt frem til om mandagen. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
#9
Jeg er helt enig - M C Mortensen er absolut et besøg værd!

Jeg var lige forbi i dag og hente et nyt Daytona SS med hvid skive - Henrik stod for salget og jeg er absolut en meget tilfreds kunde og jeg kommer igen Icon_mrgreen

BTW de har en ny Sea Dweller liggende - desværre er prisen fast.. Så skynds jer til Herning!
Svar
#10
Hej

Jeg har hørt at han har den nye grønskivede Submariner på lager. Icon_e_smile

MVH Peter
İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)