Svar: 4,455
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,347
Så fik jeg (efter et par tilløb) endelig købt mit første ur af Micki !! (sidste gang, købte han jo af mig i stedet

)
Super behagelig kontakt, smertefri handel, rimelige vilkår ...........helt klart super good guy !!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 152
Tråde: 27
Modtaget Likes: 30 i 13 svar
Givet Likes: 4
Det lyder jo rigtigt godt. Jeg vil se frem til at handle med Micki en dag.
Hvad købte du?
Savner du aldrig dit gamle drømmeur - den Dybe Sø?
•
Svar: 4,455
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,347
Tage Reinhardt Skrev:Det lyder jo rigtigt godt. Jeg vil se frem til at handle med Micki en dag.
Hvad købte du?
Savner du aldrig dit gamle drømmeur - den Dybe Sø?
Du kan roligt handle med Micki, Tage - der er ikke noget at komme efter !
Nej, jeg savner faktisk overhovedet ikke min DS - dvs. det kan da godt suge lidt i maven, når man sér alle de lækre billeder, der ligger rundt omkring af dem, men jeg har haft min oplevelse med Deepsea og det er et overstået kapitel for mit vedkommende !
Jeg fik byttet mit 3536 i stål til et tilsvarende 3536 i titanium, som jeg oprindeligt havde ønsket - du kan læse om det og se billeder af det i denne tråd !
http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=1&t=13004
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 1,025
Tråde: 70
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej Peter
Selv tak, så var det jo den anden vej vi fik handlet. Den IWC rem ligger klar ved Halse
•