Så fik jeg mit første ur! Omega Speedmaster Gemini 4 :-)
Mange tak til alle her på forum for hjælp og vejledning! Jeg fandt denne skat her i kbh. Sat tilsalg i en butik i går. Wow! Jeg var bare solgt! Uret er i noget nær mint condition. Jeg er meget glad!!!! Jeg kunne forstå at det er et Limited edition ur. 2005 stk lavet i 2005

Icon_e_biggrin Jeg kunne desværre ikke finde ud af få mine fotos til at passe så jeg har måtte låne nogen.

İmage

İmage
Speed Freak!
Svar
Til lykke med uret, Rasmus Icon_e_wink
De venligste hilsner, John
Svar
Mange tak John!! Icon_e_biggrin
Speed Freak!
Svar
Tillykke med uret - det er et superflot Speedmaster, som man vist ikke ser så tit !! Icon_e_smile
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Tillykke med det flotte ur Rasmus. Du har valgt en klassisk model i special edition og jeg synes, at den er superflot. Jeg håber, at du bliver rigtig glad for dit ur.

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
Flot! Fedt! Tillykke!
Med venlig hilsen

John Peter Jensen

İmage

Omega Speedmaster - Co-axial Chronometer
Tag Heuer Monaco - Steve McQueen
Seiko Diver Automatic - 7S26
Svar
Mange mange tak alle!! Hvor tit var det at jeg skulle trække det op og hvor meget skal man dreje frem og tilbage på "hjulet"??
Speed Freak!
Svar
Flot ur. Fuldt optrukket er der til 40 timer mindst (45) men lav en vane med at trække op hver aften inden du lægger det fra dig.
Brug optrækket til lidt "kvalitetstid" med dit ur Icon_e_biggrin Nyd kronen og uret i det hele taget, mærk klikkene.

Du drejer bare lidt frem og tilbage, Den trækker op højre om, den anden vej er frigang, for at du ikke skal behøve slippe kronen bare. Bare træk op stille og roligt, til du mærker den bliver stram og stopper. Det tager ikke ret lang tid, og kan gøres i søvne, men find et fast tidspunkt, enten det er aften (hyggeligt og god tid) eller morgen - dagligt.

Enig med de øvrige, flot model i serien

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Tillykke med et rigtig fint ur og et godt valg. Det bliver du glad for.

En spændende udgave af Speedmaster, som er tro mod oprindelsen og som man ikke ser hver dag.

vh Baun
Svar
Ja, du bliver super glad for uret, er jeg sikker på Icon_e_wink Ifht optrækket, så kan du finde instruktionsvideoer på Youtube om netop dén slags Icon_e_surprised Når det er sagt, så går der ikke lang tid, før du kan mærke liiiiige INDEN uret er trukket helt op, og så stoppe optrækket lidt før dét punkt - og dét er en helt fantastisk fornemmelse, at blive ét med uret på dén måde Icon_e_smile Så glæd dig, nyd uret og dine forskellige stunder med det Icon_e_wink Icon_e_biggrin

Jeg har haft flere forskellige optræksure, men jeg husker stadig - helt tydeligt endda - dén fornemmelse, som optrækket af en cal. 861 giver i fingrene - dejligt Icon_e_smile Icon_cool Det bliver svært at holde sig til, kun at trække uret op én gang dagligt, dét kan jeg love dig for Icon_razz
De venligste hilsner, John
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)