Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Jeg har en nevø, som er 8 år gammel.
Han mener at jeg bør købe et ur til ham, når jeg nu er så intereseret i ure. Og det går vist ikke med et Vintage Omega.
Så hvad køber man til en knægt på 8 år? Jeg aner det ikke.... nogen ideer?
vh Baun
•
Svar: 955
Tråde: 58
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
De ødelægger og glemmer mange ting, så man skal typisk ikke købe for dyrt.
Min nevø har et drenge dykkerur på en natorem, det synes han er sejt, og det kan klare tæskene. Mor er også glad for at remmen kan vaskes.
Casio laver også mange gode ure i drenge størrelse, hvis han synes det er sejt at uret kan 20 ting.
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Jeg havde nu nok givet ham et vintage omega automatisk i stål - det har fin størrelse til en 8 årig - men hvis den ikke duer, så ville jeg nu nok spørge ham - det kunne vist nemt være noget quarts med sjove funktioner. Jeg ved bare ikke om de er for store.
vh
•
hannover_dk Skrev:Jeg havde nu nok givet ham et vintage omega automatisk i stål - det har fin størrelse til en 8 årig - men hvis den ikke duer, så ville jeg nu nok spørge ham - det kunne vist nemt være noget quarts med sjove funktioner. Jeg ved bare ikke om de er for store.
vh
Selv i den billige ende kommer et Omega jo nemt til at koste 3 K - og det er for meget til en knægt på 8 år. Men allervigtigst er at jeg ikke tror det lige er den stil han vil have. Det skal jo nok ligne noget "de andre har".
Noget sort, plastik, gummi. Jeg tror ikke en på 8 år kan klare 20 funktioner, men jeg ved det ikke. Måske kan de mere end som så.
Du har nok ret i at jeg må tage ham med til urmageren, så han selv kan give sit besyv med.
Men tør man tage sådan en knægt med over til Peter Halse. Hvad mon sådan to knægte kan komme til at koste mig
vh Baun
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Til en 8-årig skal man købe en Casio. I drengens øjne "kan det en masse"
[url]"http://cgi.ebay.co.uk/Casio-W-94HF-8AVHUG-Boys-Mens-Digital-illuminator-Watch-/110534897226?pt=UK_Jewelery_Watches_Watches_MensWatches_GL&hash=item19bc64ae4a" o
nclick="window.open(this.href);return false;">http://cgi.ebay.co.uk/Casio-W-94HF-8AVH ... 19bc64ae4a[/url]
De venligste hilsner, John
•
Joepete Skrev:Til en 8-årig skal man købe en Casio. I drengens øjne "kan det en masse"
[url]"http://cgi.ebay.co.uk/Casio-W-94HF-8AVHUG-Boys-Mens-Digital-illuminator-Watch-/110534897226?pt=UK_Jewelery_Watches_Watches_MensWatches_GL&hash=item19bc64ae4a" onclick="window.open(this.href);return false;">http://cgi.ebay.co.uk/Casio-W-94HF-8AVH ... 19bc64ae4a[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;
Men kan 8-årige finde ud af det?
vh Baun
•
Svar: 1,636
Tråde: 46
Modtaget Likes: 21 i 10 svar
Givet Likes: 1
•
jacob jensen
Unregistered
Jeg ville gå efter et batteri Seiko hvis det skal være et simpelt ur
det holder til alt og koster ikke det vilde at vedligeholde.(passer også godt når nu onkel er urtosse

)
Skal der lidt mere spræl til ville jeg gå efter et Casio G-shock
min knægt har et når jeg tænker på hvad det har holdt til og så til en plovmand
•
Svar: 955
Tråde: 58
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
8 årige er meget gode til computere o.lign elektronik, det burde ikke været et problem. Det er deres generation, der er alt sådan noget meget normalt.
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Baun Skrev:Noget sort, plastik, gummi. Jeg tror ikke en på 8 år kan klare 20 funktioner, men jeg ved det ikke. Måske kan de mere end som så.
vh Baun
Det tror jeg han kan du. De kan håndtere elektronik meget bedre end os andre - men de kan jo også ødelægge det
vh
•