Min nye Submariner 116610LN
#11
Stort tillykke med klokken

Jeg så og prøvede den også ved urtræffet hos ClausT Icon_cool

Den sidder godt og lækkens dimentioner passer helt fint med urkassen. Første klasses gennemført Rolex arbejde. Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#12
Morten Bekker Skrev:Hej Lars
Hvordan sidder låsen på dig ?? jeg har også 116610 jeg syntes at låsen sidder noget højer oppe på håndledet
hvis du forstår ?? ved godt at låsen er blivet noget længer. jeg har 3 led af (små arme) Icon_cool 4 led ved kl 6 og 5 1/2 kl 12
kan ikke rigtig finde ud af

Hej Morten

Jeg synes, at uret sidder rigtigt godt. Låsen sidder hos mig pænt centreret på håndledet. Jeg har 4 led ved kl. 6 og 5 synlige led ved kl. 12.
__________________________
De bedste hilsner
Lars Slettegaard

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
#13
HG Skrev:Stort tillykke med klokken

Jeg så og prøvede den også ved urtræffet hos ClausT Icon_cool

Den sidder godt og lækkens dimentioner passer helt fint med urkassen. Første klasses gennemført Rolex arbejde. Icon_cool
Tak skal du have Henrik. Jeg er helt enig med dig, det er et fantastisk lækkert ur i en meget høj kvalitet. Jeg er superglad for det.
__________________________
De bedste hilsner
Lars Slettegaard

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
#14
Pelz Skrev:
Morten Bekker Skrev:Hej Lars
Hvordan sidder låsen på dig ?? jeg har også 116610 jeg syntes at låsen sidder noget højer oppe på håndledet
hvis du forstår ?? ved godt at låsen er blivet noget længer. jeg har 3 led af (små arme) Icon_cool 4 led ved kl 6 og 5 1/2 kl 12
kan ikke rigtig finde ud af

Hej Morten

Jeg synes, at uret sidder rigtigt godt. Låsen sidder hos mig pænt centreret på håndledet. Jeg har 4 led ved kl. 6 og 5 synlige led ved kl. 12.
den sidder ikke så center på mine små arme Icon_cool Hmm nå men mit firma har vip her den 7-10 med Klarlund Icon_cool Icon_cool hvor Lars,Stig og Ronnie kommer så må jeg ha fat i dem Icon_smil)
Svar
#15
Pelz Skrev:
HG Skrev:Stort tillykke med klokken

Jeg så og prøvede den også ved urtræffet hos ClausT Icon_cool

Den sidder godt og lækkens dimentioner passer helt fint med urkassen. Første klasses gennemført Rolex arbejde. Icon_cool
Tak skal du have Henrik. Jeg er helt enig med dig, det er et fantastisk lækkert ur i en meget høj kvalitet. Jeg er superglad for det.

Jeg har altid syntes at Rolex lænkerne er været alt for dårlige i forhold til urets kvalitet (de lænker jeg har haft)
På SDDS er lænken for klein i forhold til urkassens størrelse.
Men på den nye Sub der SPILLER det max. Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#16
Morten Bekker Skrev:Hej Lars
Hvordan sidder låsen på dig ?? jeg har også 116610 jeg syntes at låsen sidder noget højer oppe på håndledet
hvis du forstår ?? ved godt at låsen er blivet noget længer. jeg har 3 led af (små arme) Icon_cool 4 led ved kl 6 og 5 1/2 kl 12
kan ikke rigtig finde ud af

Morten kan du ikke bare flytte et led fra den side af spændet, hvor den er for lang, og om på den anden side af låsen, og dermed centrere låsen?

/Mads
Svar
#17
Mads Gjødesen Skrev:
Morten Bekker Skrev:Hej Lars
Hvordan sidder låsen på dig ?? jeg har også 116610 jeg syntes at låsen sidder noget højer oppe på håndledet
hvis du forstår ?? ved godt at låsen er blivet noget længer. jeg har 3 led af (små arme) Icon_cool 4 led ved kl 6 og 5 1/2 kl 12
kan ikke rigtig finde ud af

Morten kan du ikke bare flytte et led fra den side af spændet, hvor den er for lang, og om på den anden side af låsen, og dermed centrere låsen?

/Mads
Lars fra Klarlund fixe det for mig da vi var samme. 116610 har 2 små led og han flytte det ene over på den ande side og vupti
nu sidder min lås center Icon_cool Klarlund HOLDER MAX
Svar
#18
Ja det er virkelig et lækkert ur.

Jeg kunne godt tænke mig et, men synes lige pludselig ikke der en nogle tilsalg længere.. Icon_e_sad

/AP
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)