"sjoveste" beater (specielle funktioner)?
Jeg vil høre om der er nogen af jer der kender til en beater med nogle sjove/fede/specielle funktioner.

Jeg har kigget meget på G-shock urene og de virker oplagte.
De kan forholdsvis meget, stødsikre og ret "smarte", men kan man få ure der eksempelvis kan vise temperatur, barometer, længde og breddegrad, luftfugtighed, altitude osv. (og som ikke er 10 cm i diameter).

Når man alligevel er over i digital verdenen (jeg tror at en digital beater er det optimale for mig da den kan bruges til sport osv, hvor funktionerne kan være nyttige) kan man garanteret få nogle meget federe ure, som jeg intet kender til.
Svar
Jeg købte en Suunto Core Black til sommerhus brug (50mm) og jeg synes det er ganske fedt.

İmage

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Rigtig fedt ur.. Og sjovt..det kan PRÆCIST de ting jeg efterspurgte Icon_smil Rent gejl.

Kan det også holde til tæsk som G-shock urene?

*edit* Jeg kan læse at mange har problemer med batteri levetiden. Hvad er dine erfaringer ?

Jeg synes uret er virkelig fed i brun/alu or sort/orange.

Jeg målte lige mit håndled og "overfladen" er ikke engang 50 mm. Så det er nok desværre for stort til mig Icon_e_sad
Svar
Det er bla. Suunto vores soldater drenge tager med i krig. Jeg har ikke skiftet endnu (efter 2-3 måneder) men det afhænger meget af hvordan du bruger uret. De kommer i flere flotte kombinationer især sort/orange men denne helt sorte er lidt fed. Jeg synes ikke uret er stort. Pudsigt nok synes jeg et 44mm automatisk ur er stort. Det hat nok også lidt med højden og vægten at gøre. Du kan knap nok mærke du har det på.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Hej

Et alternativ til Core serien kan også være Suunto's X-Lander i aluminium. Den fåes bl.a. med en ret kraftig læderrem.

Omkring Suunto urene skal du, såfremt du vil have mørk displayfarve, kigge på farven af tallene.
Jeg har kortvarigt haft et Core med orange displaytal, og det var totalt umuligt at se i både solskin eller mørke.

hilsen Chris
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)