Beater + Top 3
#51
Hej

Hårdt arbejde har jeg prøvet at beskrive, men jeg tror at jeg skal holde mig til ure, for det med hårdt arbejde, ved jeg ikke rigtig noget om, da jeg kun arbejder 42 timer om ugen. Icon_e_smile

MVH Peter
İmage
Svar
#52
Sjovt som der ses forskelligt på et begreb
jeg mener det mere eller mindre bliver udvandet af alle de varianter af begrebet

Jeg bruger kun ordet beater alene som så altså er et ur som kommer med når der er større chancer for at det får ridser og skrammer
end at det ikke får nogle.

Går man først igang med at kalde det daglig beater så kan det næste jo være party beater og diver beater
så er alle urene jo pludselig beatere og udvandningen er igang Icon_e_smile
Svar
#53
jacob jensen Skrev:Sjovt som der ses forskelligt på et begreb
jeg mener det mere eller mindre bliver udvandet af alle de varianter af begrebet

Jeg bruger kun ordet beater alene som så altså er et ur som kommer med når der er større chancer for at det får ridser og skrammer
end at det ikke får nogle.

Går man først igang med at kalde det daglig beater så kan det næste jo være party beater og diver beater
så er alle urene jo pludselig beatere og udvandningen er igang Icon_e_smile

Det han du godt have ret i....

Men så har jeg nok ingen beatere. jeg tager uret af hvis jeg ved jeg skal noget som vil ridse eller på anden vis skade uret. Det er mindre end 1% af min tid - tror jeg.

vh Baun
Svar
#54
Ja der er vi jo også forskellige baun Icon_cool
for jeg vil tro det er ca 80% af mine daglige vågne timer.
Svar
#55
Men omvendt kan jeg sagtens gå i haven, gå på jagt, rydde op og gørre rent, vaske bil, hugge brænde, save med motorsav, fylde olie på plæneklipperen og samle IKEA møbler uden at ridse uret.... jeg har i hvert fald up på til dette.

Jeg tager uret af hvis jeg skal ordne brændeovnen indvendig, male, eller lave noget hvor armen må ind i "åbninger" med hårde eller skarpe kanter.

vh baun
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)