Seiko Sumo and Me
Efter at have været helt skudt i det orange monster som jeg fik overdraget af Joepete -
(en quick reminder: <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=9&t=12286" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=9&t=12286</a><!-- l --> )

- Kunne jeg ikke holde mig fra Sumo'en - det er bare et ultra fedt ur, dog må jeg tilslutte mig den skare af sumo fans, som ikke er fan af lænken. Den fungerede ikke for mig - Jeg syntes ikke den kunne holde uret ordenligt på min arm og fik, efter min mening, samtidig uret til at se ud af en dårligere kvalitet end kassen i sig selv er... giver det mening?
Min jagt på rem har bestået i at læse så mange fora tråde som muligt. En ret sej combi var fra en watchuseek tråd som vist hed sinnful Seiko - hvor som titlen også siger en sinn gummirem bliver påsat en Sumo. Men jeg kunne ikke komme over at jeg syntes sinn gummiremmen hører til Sinns egen U1 og det måske så lidt fjollet ud med et sinn logo på remmen til en Seiko... Og selvom jeg syntes det ser cool ud med Zulu eller bond rem, ville jeg gerne have en gummirem. Jeg valgte derfor denne:

İmage

İmage

İmage

İmage

Kan I se hvad det er for en?

Jeg er selv meget begejstret - Den er af super kvalitet og sidder bare perfekt på armen!! Idéen var et mønstret skal fremhæve kassen og de specielle horns svungne form - Jeg syntes det lykkedes rigtig godt Icon_e_smile

- Flink
Svar
Din Hirsch "Lance" rem ser ud til at slutte godt og tæt til Sumo urkassen - og til lykke med det fede ur, i øvrigt Icon_e_wink Efter min mening, så finder du ikke bedre kvalitet i både værk og kassefinish for dine penge end en Sumo Icon_cool

Hvis du på et tidspunkt vil have original Seiko gummirem til uret, så synes jeg, at Sawtooth gummiremmen er god til Sumo´en. Den er skabt til at skulle bære et stort og tungt ur, så den er kraftig ved hornene, samt blød og behagelig at bære - klart en af Seikos bedre gummiremme ... også uden kogning Icon_e_wink Icon_razz

İmage
İmage

Alternativt, så er en tilskåret Z22 god til stort set alle Seiko divere Icon_e_wink Icon_e_smile
De venligste hilsner, John
Svar
Tak - jeg er mægtig glad for uret. Jeg prøvede at sætte den tilskårede Z22, som fulgte med OM, på men jeg syntes ikke rigtig hornene kom til sin ret og så var gabet mellem rem og kasse ret stor. Den er nu sat tilbage på OM, hvor jeg syntes den er perfekt til! Jeg skifter mellem urene med jævne mellemrum Icon_e_biggrin

Sawtooth gummiremmen er ret cool til - bestemt en overvejelse værd!

Og ja det er en Hirsc model "Lance". Remmen vinder meget irl - den er ikke nær så sporty som den udtrykker på billeder. Den er ret svulmende, hvilket jeg syntes giver den et ret maskulint udtryk. Og så var Sumo og Lance en combi jeg ikke før havde støt på.

- Rasmus
Svar
Jeg synes helt sikkert, at det er godt set af dig, at Lance remmen kunne fungere på Sumo´en - for det gør den da helt sikkert Icon_e_wink
De venligste hilsner, John
Svar
Joepete Skrev:Jeg synes helt sikkert, at det er godt set af dig, at Lance remmen kunne fungere på Sumo´en - for det gør den da helt sikkert Icon_e_wink
Tak, det er jeg glad for du syntes Icon_e_wink
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)