Svar: 1,772
Tråde: 299
Modtaget Likes: 51 i 38 svar
Givet Likes: 27
kristofferJ Skrev:Nogle der kender en god urmager i århus der kan lave det?
Kunne være meget sjovt at gå med et ur min farfar har gået med:D
Vh
Jeg vil da gerne anbefale Urmager Halse i Horsens i stedet. Jeg har efterhånden fået lavet en del ure dernede og de er dygtige og har rimlige priser i forhold til de overslag jeg har fået i Århus. Har lige afleveret et Certina DS fra 1958-60 der skal have rens af kasse, pakning og glas, så det venter jeg spændt på.
Mvh
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
•
Svar: 2,792
Tråde: 143
Modtaget Likes: 126 i 62 svar
Givet Likes: 22
Okay, jeg har fået anbefalet Halse før, til batteri skifte i min dath tuna, så det kunne være jeg skulle tage et smut til horsens istedet.
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
kristofferJ Skrev:Okay, jeg har fået anbefalet Halse før, til batteri skifte i min dath tuna, så det kunne være jeg skulle tage et smut til horsens istedet.
Ja gør det. Jeg har set så mange ure som de har bragt i langt flottere stand end jeg ville ha troet muligt ud fra "før billederne"
At du synes det er sjovt at kunne gå med et ur farfar også har brugt, forstår jeg 110%
Personligt turde jeg godt putte det i lidt bobleplast eller godt med køkkenrulle og poste det. Det kan du garanteret aftale med dem, hvis du synes der er lidt langt eller er imod CO2 udledning i al almindelighed. Det kan så - og jeg gætter jo - nok også returneres med post - hvis du beder dem om det, og vælger den pyt lille risiko det kan være.
Anbefalet brev koster jo lidt - eller værdibrev - (så er du sikret værdien også af reparationen), men det gør kørsel sandelig også
vh
•
Svar: 2,792
Tråde: 143
Modtaget Likes: 126 i 62 svar
Givet Likes: 22
Jeg springer da bare på min racercykel, lidt motion har aldrig skadet:D
•
Svar: 102
Tråde: 23
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
jamen held og lykke med projektet
for at give dig lidt blod på tanden så var dette ikke i meget bedre stand inden det fik lidt kærlighed
MINT ?? Nej jeg bruger da mine ure....
•