Kom forrest i køen...
Fra Euroman's blog:
http://www.euroman.dk/blogs/thora-valdim...-klarlund/
Svar
Så fik vi også prisen her hjemme Icon_e_sad

43.700,- Icon_e_surprised
Mvh Palle A.K.A Clubman
Svar
Det skal nok blive populært Icon_e_surprised Som jeg læser artiklen, vil de lade to personer mase sig forrest i køen. Fedt for dem som har stået på venteliste længe Icon_e_sad
Svar
NTS Skrev:Det skal nok blive populært Icon_e_surprised Som jeg læser artiklen, vil de lade to personer mase sig forrest i køen. Fedt for dem som har stået på venteliste længe Icon_e_sad

Hvis man står på ventelisten, så kan man da bare deltage alligevel
İmage
Svar
Jeg var forbi Mortensen i Herning i fredags - her fik jeg at vide, at de regner med at få et par stykker medio september.

De skriver ikke folk op, så her gælder det om løbende at holde sig orienteret.

God jagt!
Svar
Der lå en (sort) hos Bucherer i Lugano, da jeg var der, så I Schweiz ligger de altså allerede i forretningerne og venter på en køber, og Mads Gjødesen fortalte jo, at han havde prøvet en grøn hos Wempe i Hamborg. Så det er vist godt man ikke har købt en for at få en hurtig fortjeneste ved overpris.

/Bjørn.
Svar
bjorn_e58 Skrev:Der lå en (sort) hos Bucherer i Lugano, da jeg var der, så I Schweiz ligger de altså allerede i forretningerne og venter på en køber, og Mads Gjødesen fortalte jo, at han havde prøvet en grøn hos Wempe i Hamborg. Så det er vist godt man ikke har købt en for at få en hurtig fortjeneste ved overpris.

/Bjørn.

Jeg tror heller ikke man skal købe dem for at sælge videre med en god fortjeneste. Den sorte handles allerede nu brugt til ca. listepris, så der er næppe meget at score. Den grønne er lidt dyrere endnu. Men er sikker på det kun drejer sig om 1-2 mdr. før brugtprisen er under listeprisen. Præcis som vi så med GMT og DS.

Det LV jeg prøvede i Hamburg var i øvrigt ikke til salg, da det var solgt/reserveret. Jeg så ingen nye stål subs (116610) i vinduerne dernede men kun DS, YM, G/S Subs, ect. Har desuden stadig til gode at se et stål Daytona i vinduet. Så dem er der åbenbart stadig pæn rift om?!

/Mads
Svar
Tja, en pæn prisstigning, ligesom med GMTen. Nok lidt forventet. Ikke for at trådkapre alt for meget, men er der nogen der ved hvad listeprisen i DK er for Tudors nye heritage chrono?
Omega SMP 300
Rolex 5512
Rolex 1680
Rolex 1680/8 YG
AP 15300
Svar
23.470,-
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Hvem skal derind i morgen?

Jeg har fået en invitation - så må vi se Icon_e_biggrin
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)