GMT-Master II Ceramic eller den nye Submariner?
Hej Gutter,

Så er det ved at være tid for mig at finde et nyt ur.

1) Er den nye Submariner kommet? Hvad kommer den til at koste?

2) Har nogen kendskab til et brugt GMT-Master II til salg?
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
Nr. 1: Ja, den er kommet - pris diskuteres her = <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=2&t=12493" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=2&t=12493</a><!-- l -->

Nr. 2: Ofte her på siden, på den anden gode side (vi må ikke sige navnet for denne sides ejer), hos Miki (dreamwatch), på dba.dk (jo der ER rigtige nogle gange) eller på chrono24 for oversigt over de billigste internationalt.
Svar
Det blev dette ur der løb af med sejren Icon_smil
İmage
--

Svar
Tillykke med det nye ur. Der er ikke langt fra tanke til handling, når du vil ha' et nyt. Det er en superflot, moderne klassiker du har valgt.
Svar
Selv tak... - og tillykke selvfølgelig.
Svar
Stinger Skrev:Selv tak... - og tillykke selvfølgelig.

Icon_e_wink

Det blev ikke subben alligevel... Jeg må finde mig et GMT-Master. Jeg har hørt at der er 2 måneders ventetid hos Klarlund.

Nogen der ved om de har den andre steder?
--

Svar
Hvis du vil have et fra nyt, er det vel bare at ringe rundt til de forskellige rolex forhandlere herhjemme og høre om de har et liggende!? hvorefter du vel kan hente det et par timer senere alt efter hvor langt der er fra der hvor du bor!
Simon Hedegaard
Svar
phrede Skrev:

Icon_e_wink

Det blev ikke subben alligevel... Jeg må finde mig et GMT-Master. Jeg har hørt at der er 2 måneders ventetid hos Klarlund.

NÆ den vill hjem igen Smiler
Svar
Morten Bekker Skrev:
phrede Skrev:

Icon_e_wink

NÆ den vill hjem igen Smiler

hehe nemlig!
--

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)