Hjælp til mit første Rolex
#71
Proxi Skrev:
ClausT Skrev:Nu har han jo købt, og er tilfreds. Hvorfor så bringe andre ure på banen Icon_rolleyes
Synes nu ikke jeg bringer andre på banen. Jeg undrede mig bare over hvorfor en SD blev vraget, og der var jo kun en måde at finde ud af hvorfor den var blevet det. Icon_e_smile


Rolex Sea-Dweller 16600 blev nok diskavalificeret af den simple grund, at Klarlund ikke har haft modellen i det sidste års tid, da modellen som bekendt er udgået!

Rolex Sea-Dweller 4000 ref. 16600 hedder på internationale fora i daglig tale SD, og Rolex Sea-Dweller DEEPSEA ref. 116660 SDDS. Begge modeller bliver ofte tituleret anderledes på dette forum.

Tillykke med din Sub.
Brug & nyd uret til efteråret hvor den nye Sub kommer til DK. Sælg din nuværende, og køb den nye Icon_e_biggrin
Svar
#72
Hvad bliver Seadweller modellerne kaldt herinde udover de ref.nr og navne du nævner Icon_question
Svar
#73
Rolex COMEX Skrev:Rolex Sea-Dweller 4000 ref. 16600 hedder på internationale fora i daglig tale SD, og Rolex Sea-Dweller DEEPSEA ref. 116660 SDDS. Begge modeller bliver ofte tituleret anderledes på dette forum.
Det er da netop SD og SDDS, de altid bliver benævnt som herinde, eller har jeg misset noget ?
Oplys mig venligst.
Svar
#74
Kim T Skrev:
Rolex COMEX Skrev:Rolex Sea-Dweller 4000 ref. 16600 hedder på internationale fora i daglig tale SD, og Rolex Sea-Dweller DEEPSEA ref. 116660 SDDS. Begge modeller bliver ofte tituleret anderledes på dette forum.
Det er da netop SD og SDDS, de altid bliver benævnt som herinde, eller har jeg misset noget ?
Oplys mig venligst.
Jeg kalder dem SeaDweller og DeepSea.... Ved godt at begge er SeaDweller.....
Svar
#75
Ja det er bla andet det de ikke skulle blive kaldt herinde ifølge ROLEX COMEX Icon_rolleyes Icon_question
Svar
#76
Heyyy, det sea dweller jeg prøvede hos klarlund, det havde vist heller ikke "forstørrelsesglas". Men igen, jeg kunne bare mærke god energi med submarineren på hånden, det gjorde udslaget.

Tror dog, at når jeg i 10 år har været bruger af et relativt tyndt ur, så er selv et "lille" rolex et stort ur for mig lige nu, derfor føltes det nok som det gjorde.

Jeg er dog overbevist om, at dette "bare" er mit første ur, men nok også det jeg vil huske aller bedst når jeg bliver en gammel mand Icon_smil

Jeg havde faktisk taget 45K med til et ur, og havde en grænse for hvad jeg evt. ville hæve yderligere, så det var altså ikke fordi jeg blev nærig i gernings øjeblikket, jeg blev bare solgt da jeg fik uret på Icon_smil
-den der går i andres fodspor, kommer aldrig foran...
Svar
#77
Så er det bare det helt rigtige ur du købte
jeg er også sådan indrettet at jeg ved med det samme om uret er noget for mig når det rammer armen Icon_cool
Svar
#78
Du har købt det rigtige ur for dig! Icon_e_biggrin
Svar
#79
Tillykke med dit nye ur. Det er også et dejligt ur at gå med Icon_e_biggrin
vh Hans Henrik
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)