Helson Shark Diver - Nu med ETA 2824-2...
Overvejer kraftigt denne diver.....
Men hvilken version.....? Skal jo passe ind i sammen med de 3 andre.... Forventer at bruge det mest med en brun læderrem...

İmage

İmage
İmage
İmage

Jeg er mest til denne lige nu...
İmage

ETA versionen er 150 $ dyrere end Miyota versionen.... Men er den det mere værd?
Svar
Skulle det være ville jeg også tage den gule
om den er mer prisen værd med ETA aner jeg ikke,jeg kender ikke det vilde til mærket.
Svar
Jeg er ret ekset med den hvide med blå markeringer den skiller sig virkeligt ud i i forhold til andre divere.
jeg er dog ikke sikker på det vil passe med brun rem selvom brun går til det meste .
MINT ?? Nej jeg bruger da mine ure....
Svar
Jeg har jo en hvid skivet i forvejen, men ja... den er da fed....
Svar
Den orange er flot men ligner noget man har set en del gange før. Ville nok også snuppe den dueblå for at få noget med lidt særpræg.
Svar
Hvad der passer ind bedst skal jeg ikke kunne sige, men den orange ser klart fedest ud i min optik Icon_smil Lige til sommeren Icon_smil
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
ClausT Skrev:İmage
Denne er min favorit.
ClausT Skrev:ETA versionen er 150 $ dyrere end Miyota versionen.... Men er den det mere værd?
JEG ville vælge ETA versionen.

Mvh. Kim T.
Svar
İmage

+1 Icon_e_biggrin
Svar
İmage

Denne med ETA, men den er skarpt forfulgt af denne.

İmage
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
ClausT Skrev:İmage

Jeg ville helt klart vælge denne her - på lænke og helt klart med ETA !!

Den blå version synes jeg ser for "fersk" ud og den sorte ser ud som alle andre klassiske divere. Som alternativ til den viste ovenfor, ville jeg tage den orange, selvom den måske ser en smule for "Oris´k" ud Icon_e_wink
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)