27-05-2010, 03:12 PM
|
Hvem vinder fodbold VM?
|
|
27-05-2010, 03:18 PM
Jeg er fuldstændig ligeglad, medmindre alle spillerne ser sådan ud...............
Kim Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
27-05-2010, 03:25 PM
Kim T Skrev:Jeg er fuldstændig ligeglad, medmindre alle spillerne ser sådan ud...............Hun er bare mascot
27-05-2010, 04:47 PM
Spanien et komplet hold samt verdens bedste angriber i Torres
tjek ham på you tube med tanke på at Liverpool fik ham for under 300 mill,der kan man snakke høj value
27-05-2010, 04:52 PM
Himmel dog, hvad er det for en fornuft der siger Argentina. De slæbte sig lige igennem i deres gruppespil med elendige præstationer under Maradona. (men ja, de kan jo spille fodbold)
Spanien er et absolut godt bud. @Jacob J- er Torres klar til VM? Er han ikke skadet stadigt? Hvis han er, så har de i David Villa og Torres den klart giftigste angrebsduo Outsidere, Brasilien og England (sjovt nok tror jeg lidt på dem denne gang, Capello har gjort det godt med dem) Der er mange andre som kan blande sig. DK skal være lykkelig hvis vi kommer igennem til 1/8 finaler, men flot at være med - uden Norge og Sverige f.eks. vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
27-05-2010, 04:55 PM
Spanien, fordi de er et komplet hold.
Argentina, fordi man ikke regner med dem, og ja, de KAN altså godt spille bold Danmark når til kvartfinalen, England stopper også der....
27-05-2010, 05:03 PM
Han er klar senest til deres 2 gruppekamp
og du har helt ret han er kun en af mange i deres frygtindgydende trup. Danmark når aldrig så lang jeg mener sket ikke vi har noget at gøre ved et VM langt de fleste af vores spillere er med på navnet,og kan jo dårligt spille sig på deres respetive hold. Jeg mener vores træner er helt i skoven jeg har respekt for at vi er kommet dertil men vores hold er alt for svagt til sådan en stor turnering,og så er der alt for få unge spillere der har fået chancen. Hvad skal vi med en mand som Martin J. han kan ikke engang styre midtbanen på et hold i superligaen,og en mand som Dennis R. hvor mange chancer skal han have på landsholdet han er og bliver et flop otte ud af ti indlæg går ud over baglinien. Nej vores hold har ikke klassen desværre der mangler de/den gudsbenået spiller som skal løfte holdet.
27-05-2010, 05:35 PM
Jeg er helt enig i at holdet mangler de profiler som mange tidligere tiders danske hold har haft. Jeg synes derimod man skal give Morten Olesen megen kredit for at vinde den kval turnering mod så stærke modstandere, med det hold. Det er ikke en dårlig præstation. Generelt i proff miljøet - trænere og klubber, er han også ganske velanskrevet for sine præstationer med et landshold, som ikke per natur ligger i højeste landsholds liga. Nå det kan der sikkert være mange meninger om, og skidt med det.
Det at vi har mange spillere som har mere end svært ved at spille sig på klubholdet, er på én måde en klar bagdel, da det viser manglende styrke - men det KAN også være en fordel. Mange lande har altid problemer med et VM fordi deres spillere har haft så utroligt mange kampe i ligaerne + europæiske og sydamerikanske turneringer + landshold, at de helt enkelt er slidte når det kommer til VM. England er med en lang og meget hård turnering ganske hårdt ramt på den konto. Husk lige Danmark i 92. Vi kom som en samling badedyr, men kæmpede (og spillede) os frem til et europamesterskab, til dels i kraft af at spillerne absolut ikke var nedslidte inden. vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure! |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)