23-04-2010, 04:12 PM
|
One of a kind
|
|
23-04-2010, 04:38 PM
Ja, unikt er ikke helt ved siden af
Mere unikt end kønt. Ikke et jeg ville gå med, med fra et samlersynspunkt, kan jeg absolut se det interesante ved det. Jeg kunne godt tænke mig nogle billeder din komplette samling Så igang med fotomaskinen, og lav få noget interesant at kigge på Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
23-04-2010, 05:16 PM
Kan det passe at jeg så (i Gear og Lir) at Mads "Blærerøv" Christensen besøgte Copenhagen Suborbitals og havde sådan en blå "fætter" på??
"It's better to have a need-not, than to need a have-not"
IMHO John Seiko MM300 + "Atlas" Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster Looking for: Fundings
23-04-2010, 05:44 PM
Sådan en raritet hører da helt klart hjemme i din samling, Camaro. At den så ser godt ud med skiven også gør jo bare tingene endnu federe
De venligste hilsner, John
23-04-2010, 06:19 PM
Ja nogen gange må men jo lide for skønheden - andre gange må man lære at elske det uskønne.
Men et fint ur til din samling! vh Baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
23-04-2010, 11:52 PM
JohnFyn Skrev:Kan det passe at jeg så (i Gear og Lir) at Mads "Blærerøv" Christensen besøgte Copenhagen Suborbitals og havde sådan en blå "fætter" på?? Hans er den nye udgave fra Tag Heuer. Den er sjov ud fra samlerøjne, men kønt er det ikke.
24-04-2010, 01:16 AM
24-04-2010, 02:08 AM
Jeg forstår dig
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
24-04-2010, 09:23 AM
hannover_dk Skrev:Jeg forstår dig Jammen jeg forstår dig skam også - du har lært at elske det "Uskønne". Det har jeg også. jeg har flere ure i samlingen som mange (De fleste) ikke finder kønne, men jeg kunne lide dem med det samme jeg så dem. ![]() ![]() ![]() De fleste ville jeg dog nok foretrække i perfekt mint stand - undtagen dette, som næsten er bedre end fra ny ![]() vh Baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)