Lüm-Tec M8 ?
Nu er tide kommet, jeg er kommet forrest i køen til et Wolfram ur. Som overskriften siger et Lüm-Tec M8.
Jeg sad og kigge lidt på hjemmesiden og kom til min "gru" til at se at det er fra Slovkiet.
Er der nogen der kender til hjemmesiden : <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kabtime.eu/?page=home" onclick="window.open(this.href);return false;">www.kabtime.eu/?page=home</a><!-- w -->. ?????
Betalingen foregår med enten Visa eller Paypal, hvilket for mig klart er et plus i forholde til troværdigheden.
Hvad siger i til det ?
På forhånd tak
Christian
Svar
Den tråd her hører nok til i good/bad guys forummet.
Men jeg tillader mig alligevel at svare.

jeg har selv købt 3 ure hos Kabtime i slovakiet, ingen problemer der. Har købt lüm-zilla lz3, M8 og M7

Så bare for at drille dig lidt kommer der her mine billeder af m8´eren.

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
Svar
TomCat : Tak for hjælpen, og tak for billederne. Det er satme et fedt ur Icon_smil.
Betalte du med Visa eller Paypal. Sådan umiddelbart har jeg det indtryk at man er bedst sikret ved at bruge Visa ?.
Hvor lang tid tog forsendelsen ?
Svar
Fra uret kommer på lager hos ham til modtagelse tager det normalt en lille uge. Men Wolfram urene kommer fra USA og det er ikke altid han har dem pp lager i slovakiet.
Men skriv ham en mail, han er flink og hurti til at svare på dem.
Betalingen kan vel være lige meget så længe der kommer et ur, men jeg har brugt Paypal de gange jeg har handlet der.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)