I denne tråd kan du anmelde en handel med Mywatch - Bjarne V
#21
Ja, jeg er opmærksom på at selvom de forskellige herinde kender hinanden, så er der også mange der bare søger efter brugte ure, uden at været kendt i denne verden.

For dem virker det suspekt at bede dem sende x antal tusinde til en person de ikke kender og som bruger postboks adresse Icon_e_wink -jo alle alarm klokker bimler, derfor tiltaler det mig også med trustpilot.dk.

Så det må jeg få kikket på i næste uge, det virker seriøst.
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
#22
Bjarne Skrev:Ja, jeg er opmærksom på at selvom de forskellige herinde kender hinanden, så er der også mange der bare søger efter brugte ure, uden at været kendt i denne verden.

For dem virker det suspekt at bede dem sende x antal tusinde til en person de ikke kender og som bruger postboks adresse Icon_e_wink -jo alle alarm klokker bimler, derfor tiltaler det mig også med trustpilot.dk.

Så det må jeg få kikket på i næste uge, det virker seriøst.


Jeg var én af dem, men fandt jo så heldigvis dette forum Icon_e_smile sig endelig til, hvis du får det op og køre - anmelder gerne derinde også
Svar
#23
Simon2300 Skrev:anmelder gerne derinde også
Også jeg, da jeg kun har positive ting at sige om Bjarne.
Vi har "kun" handlet 3 ure, men alle gangene var både vare og service helt i orden Icon_e_biggrin
Svar
#24
Simon2300 Skrev:
Bjarne Skrev:Ja, jeg er opmærksom på at selvom de forskellige herinde kender hinanden, så er der også mange der bare søger efter brugte ure, uden at været kendt i denne verden.

For dem virker det suspekt at bede dem sende x antal tusinde til en person de ikke kender og som bruger postboks adresse Icon_e_wink -jo alle alarm klokker bimler, derfor tiltaler det mig også med trustpilot.dk.

Så det må jeg få kikket på i næste uge, det virker seriøst.


Jeg var én af dem, men fandt jo så heldigvis dette forum Icon_e_smile sig endelig til, hvis du får det op og køre - anmelder gerne derinde også

Hvad afholder dig fra at anmelde nu? Jeg har allerede lavet en anmeldelse derinde på mywatch.
http://www.trustpilot.dk/review/www.mywatch.dk

Når det er sagt synes jeg der er en god idé for webhops selv at henvise dertil, som man åbenbart har mulighed for gennem tidligere link
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
Svar
#25
Hvorfor får Bjarne kun 7,9 ud af 10, når de 3 som har anmeldt, alle har givet max karakter? Misvisende....

For lige at gøre det klart, har jeg selv handlet med Bjarne 15-18 gange, og alting er altid i orden Icon_e_biggrin
Svar
#26
Tukjær Skrev:Hvorfor får Bjarne kun 7,9 ud af 10, når de 3 som har anmeldt, alle har givet max karakter? Misvisende....

For lige at gøre det klart, har jeg selv handlet med Bjarne 15-18 gange, og alting er altid i orden Icon_e_biggrin
fordi Bjarne ikke er tilmeldt - får han anmeldelser både fra dem I har givet (og jeg nu har givet, da Bjarne en gang gav mig tip top service som mywatch i anden forbindelse), og fra andre som faktisk hedder mywatch - herunder et mywatch.nl og mywath ebay og et par andre.
Trust pilot samler anmeldelser fra alle sites der har med navnet at gøre - med mindre man er tilmeldt og så kan man som forretning gøre opmærksom på, at man intet har med de andre sites at gøre.
Bjarne har også 5 stjerner (som er max) da de andre sites har 0 anmeldelser, men de får indflydelse. Jeg kunne løfte totalen lidt til 8,1 med min anmeldelse, men Bjarne - du kan selv kontakte dem via deres site - og sikre det kun er dit site der anmeldes.,

Jeg har brugt dem 8 gange kunne jeg se - på alt fra tomtom til electric city - som benytter dem, og som sender mig email efter alle køb, for at få anmeldelse. De er generelt anerkendte

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#27
og den er nu løftet til 8,3 Icon_e_wink
Svar
#28
Så er Mywatch.dk også på Trustpilot.dk, tak for ideen og hjælpen hermed.

Det koster lidt men hvis det kan give en større sikkerhed for nogle, så er det absolut det værd.
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
#29
Og nok en tilfreds kunde - trods visse postale komplikationer er der nu landet et Omega DeVille Prestige her på matriklen.
Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer
Svar
#30
Glæder mig at høre Jette

Også tak for handlen herfra, jeg håber du får lige så meget glæde af dit nye ur som du havde af dit tidligere.

Jeg har netop lavet en profil på trustpilot.dk for også at skabe tillid til mit firma for dem som ikke til dagligt er i "urverdenen" så jeg håber du vil brug et minut på en hurtig anmeldelse her også, på forhånd tak.

Se link; [url]"http://www.trustpilot.dk/review/www.mywatch.dk" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.trustpilot.dk/review/www.mywatch.dk[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)