I denne tråd kan du anmelde en handel med Mølbak
#1
I denne tråd kan du anmelde en handel med Mølbak
Svar
#2
Reel og veluddannet urmager .
Spændende vinduesudstilling .
Svar
#3
Super hurtig service da mit ur med unitas værk havde opgivet ævred...3 dage og så var det retur, smurt og repareret til en yderst rimelig pris...

Thumps up, herfra til Bo!

Mvh

Peter R.
Svar
#4
Havde fornøjelsen af at handle med Bo for ca. en måneds tid siden. Købte et rigtig flot Rolex 16610 fra 1999.
Der var en god stemning, prisen var rigtig. Icon_e_smile
Bo ved meget om ure og han har absolut intet imod at dele ud af sin viden.
Med venlig hilsen

David.H aka "The big flipper"


Har jeg haft et ur i over en måned, er det nok det tætteste jeg kommer på en keeper
Svar
#5
Bo er ikke alene a Good Guy - nej, han er også yderst hjælpsom.
Jeg takker !
Cheers - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#6
Også en tak til Bo herfra.

Service på et 6 år gammelt Omega.
Hurtig og effektiv ekspedition, hvor alt efterfølgende var 100% i orden.
Præcision og gangreserve helt i top Icon_e_biggrin

Tak til Bo M.
Svar
#7
Jeg har i efterhånden mange år (skam)rost Bo Mølbak - både på dette forum, men ikke mindst til venner, bekendte & kollegaer har jeg anbefalet ham. Det gør jeg IKKE mere!
Set i bakspejlet, har det altid været i småtingsafdelingen hvad jeg har fået ordnet hos Mølbak Urmageri. Regulering af nyere Rolex, Breitling, IWC har han aldrig villet foretage, så småtingsafdelingen er altså mindre end en regulering!

Jeg har for ganske nylig haft en "sag" med et ur (købt fra nyt hos Mølbak) der skulle laves på garantien. Denne sag (der er forløbet over 6 måneder) har Bo Mølbak håndteret så uprofessionelt, at han er blevet ny indehaver af titlen, som Urmageren der har ydet "den mest elendige kundeservice jeg nogensinde har modtaget" i alle de år jeg har haft ure som hobby.

Jeg skal undlade de pinlige detaljer her, men interesserede er velkommen til at sende mig en mail, så giver jeg gerne en uddybning. Denne uddybning er tiltænkt dem der overvejer at benytte Mølbak Urmageri, og ikke for at tilfredsstille almindelige nysgerrige!
<!-- e --><a href="mailto:JesperGeisler@Gmail.com">JesperGeisler@Gmail.com</a><!-- e -->.

EOR

Hilsen
Jesper Geisler
Cheers, Jesper
Svar
#8
Jesper Geisler Skrev:Jeg har i efterhånden mange år (skam)rost Bo Mølbak - både på dette forum, men ikke mindst til venner, bekendte & kollegaer har jeg anbefalet ham. Det gør jeg IKKE mere!
Set i bakspejlet, har det altid været i småtingsafdelingen hvad jeg har fået ordnet hos Mølbak Urmageri. Regulering af nyere Rolex, Breitling, IWC har han aldrig villet foretage, så småtingsafdelingen er altså mindre end en regulering!

Jeg har for ganske nylig haft en "sag" med et ur (købt fra nyt hos Mølbak) der skulle laves på garantien. Denne sag (der er forløbet over 6 måneder) har Bo Mølbak håndteret så uprofessionelt, at han er blevet ny indehaver af titlen, som Urmageren der har ydet "den mest elendige kundeservice jeg nogensinde har modtaget" i alle de år jeg har haft ure som hobby.

Jeg skal undlade de pinlige detaljer her, men interesserede er velkommen til at sende mig en mail, så giver jeg gerne en uddybning. Denne uddybning er tiltænkt dem der overvejer at benytte Mølbak Urmageri, og ikke for at tilfredsstille almindelige nysgerrige!
<!-- e --><a href="mailto:JesperGeisler@Gmail.com">JesperGeisler@Gmail.com</a><!-- e -->.

EOR

Hilsen
Jesper Geisler
Citat:
Hi Jesper ,
I do not know the story , so no comments on that . But do you not think the man has the right to tell his side of the story on this forum . All the people who send you a mail are only getting your side of it . Sorry i do not think you are being fair to him here . And by the way i do not know the man .
Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#9
Jeg er 100 % enig med Willy

Det er farligt kun at kende den ene parts udlægning af en sag , og som jeg kender Bo er han altid rimelig og fornuftig og har altid været kendt som en god og ærekær urmager

Jeg har selv brugt han nogle gange og har altid været fuldt ud tilfreds.
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
#10
Bjarne Skrev:Jeg har selv brugt han nogle gange og har altid været fuldt ud tilfreds.

Jamen - tillykke med det, så skal du selvfølgelige bare fortsætte med, at benytte Mølbak!
Så dit ræsonnement må være: Hvis du altid selv har været tilfreds, så er der selvfølgelig ikke andre der kan ha' dårlige oplevelser fra samme sted? Sjov logik du praktiserer!

Er man godt tilfreds med sit forsikringsselskab, som man har har tegnet sine forsikringer hos i mange år, måler man vel tilfredsheden på de episoder man har haft med pågældende selskab. Har man anmeldt en stjålet cykel hver femte år & uden problemer fået lidt penge retur til køb af en ny, er alle glade & tilfredse - MEN den dag kælderen står under vand pga. et sprunget vandrør, så er det dér forsikringsselskabet skal vise sit værd, for nu har man for alvor brug for dem.

Når man køber et sprit nyt ur hos Mølbak Urmageri, som i garantiperioden udviser en helt åbenlys mekanisk defekt, så forventer jeg faktisk, at mit ur bliver lavet - også selvom det skulle tage et halvt år! Mit ur har været til reparation UDEN DER ER SKET DET MINDSTE. Jeg hentede uret forleden dag i nøjagtig samme stand, som jeg afleverede det i 6 måneder forinden - og det er kraftedeme for sløjt ............ også selvom urmageren er annoncør på VintageUre, en flink fyr & skide go' til at skrue i vintage Omega.

"Good Guys / Bad Guys - Positive & negative salgs/købsoplevelser" bør vel tolkes derhen, at man også kan ytre negative oplevelser hos en given urmager - selvom der tydeligvis ikke er tradition for det, på dette berøringsangste underforum.

Der har igennem årene været flere eksempler på, at folk har følt sig stødt på manchetterne, hvis der er blevet henvist til f.eks. mail korrespondance i negative anmeldelser, så derfor har jeg valgt, at give en mere detaljeret version af forløbet på mail. Eventuelle fremtidige kunder hos Mølbak, kan så selv tage stilling om de vil købe et ur hos ham.

Dette var så min version af historien - hvis skulle jeg ellers give!
Mølbak kan jo skrive for sig selv, hvis han mener der er grund til det.
Cheers, Jesper
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)