I denne tråd kan du anmelde en handel med Halse Ure - Peter
#11
Mandag var jeg kørt med ClausT en tur til Horsens. Han skulle have ordnet et par småting hos Peter Halse og jeg tog bare med fordi jeg synes at både ClausT og Peter er hyggelige at være sammen med.
Efter at de havde fået klaret en justering af en Breitling og snakket og jeg selv havde oset lidt i butikken var vi klar til at gå igen.
Men så ville Peter lige vise mig noget i en montre.
Og 10 min senere stod jeg med den flotteste Omega PO på armen. Icon_e_biggrin
Så Peter..mange tak for en super betjening og tak for en god handel. Jeg er MEGET glad for uret.

Mvh Palleurup
Svar
#12
Hej Palle

Selvtak for et meget hyggeligt møde med dig og Claus, og selvfølgelig tak for handlen, men det er jo som sædvanlig hyggeligt at møde jer. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
#13
Den 8 feb var jeg igen et lille smut i Horsens hos Peter Halse. Efter en hyggelig snak om rigtige biler(BMW og VW), endte jeg med at købe et dejligt tysk ur. En Junkers 6230-2.
Selvom det ikke er det dyreste eller mest komplicerede ur der findes er jeg utrolig glad for det. Enkel skive, titanium kasse og lækker rem.
Igår blev det så igen til en hurtig handel med Peter. Denne gang blev det en superflot Fortis B-42. Endnu et pilotur som modvægt til mine dykkerure. Gedigen kvalitet og dejligt at se på og bære på armen.
Urene kan ses til urrally i Nyborg.
Endnu engang tak Peter, for en god handel og hyggeligt samvær.

Mvh Palleurup
Svar
#14
Hej

Som altid er det hyggeligt at handle med dig, og jeg håber selvfølgelig at du er glad for dit nye Fortis. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
#15
Igår var jeg igen en tur i Horsens sammen med ClausT. Bestemmelsesstedet er ikke svært at gætte...nemlig Halse.
Og tro det eller ej, det endte med at jeg fik købt mig et superflot Seiko Premier Automatic, med hvid skive.
Virkelig flot og gennemført kvalitet, og meget præsentabelt på den lækre brune læderrem.
Jeg kan ikke sige det tit nok, at hos Halse får man altid en supergod betjening og vejledning.
Uret kan selvfølgelig ses i Nyborg på lørdag.


Mvh Palleurup
Svar
#16
Peter fik min Grand Seiko Chronometer til service - fik nogle fine samtaler undervejs, uret kom tilbage med værket renset og justeret, den løber indenfor chronometer spec igen.

Kort tid efter sendte jeg min "bedste" ur - min fars gamle Altus - samt min svoger's far's Omega. Igen, fineste service, hurtig tilbagelevering og især Omegaen var blevet rigtigt flot med ny glas, viserne rettet og ny krone.

Før i tiden var det Jack hos IWW som fik mine ure til service. Halse har dog forstand på vintage Seiko så de får min "business" fremover. Dejligt at sådan noget ekspertise findes lokalt.
Harry Teicher

http://www.vintageseikoblog.blogspot.com

"That a wristwatch is a small celestial theater. It is a small sky." -Gabriel Gudding
Svar
#17
Som sædvandlig et godt besøg hos Peter Halse Icon_e_biggrin

Han ordnede et ur indkøbt til min kone, som lige skulle renses og pudses. (hun er meget tilfreds Icon_e_wink )
Og så fik hun en kasse til hendes ure, så de ikke optager plads i min længere Icon_e_biggrin

Og så lige et par billeder Icon_e_wink

İmage

İmage

İmage

Så endnu engang tak til Halse i Horsens herfra......
Svar
#18
Mit første helt nye "Swiss Made" ur skulle naturligvis købes hos den urmager, som altid har ordnet alle mine ure til top-karakter, Poul og Peter Halse i Horsens. Det var en utrolig behagelig købsoplevelse, og med en god ur-snak oveni, så er jeg så tilfreds med hele oplevelsen som en kunde kan blive det Icon_e_biggrin En stor tak til Peter herfra Icon_exclaim

İmage
De venligste hilsner, John
Svar
#19
Hej John

Mange tak for de rosende ord omkring mig, det varmer med en sådan fin anmeldelse. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
#20
Købte et Breitling Avenger Seawolf hos Peter i Mandags. Super service og et meget hyggeligt sted at handle.( Havde hørt om Peter )
Og må konstatere at de rosende ord helt bestemt var på sin plads Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Nådede dog desværre ikke den helt store ur snak med Peter da jeg havde en smule travlt Icon_e_sad
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)