I denne tråd kan du anmelde en handel med Halse Ure - Peter
#21
Fem måneder efter mit sidste nye urkøb, skulle der igen handles nyt ur. Naturligvis hos Poul og Peter Halse, som hver gang leverer god service og en fin købsoplevelse. Mange tak til alle hos Poul og Peter Halse - og et godt nytår til alle oveni Icon_e_wink

İmage
De venligste hilsner, John
Svar
#22
Hej John

Selv tak for en meget hyggelig handel, det var som sædvanlig hyggeligt at have jer på besøg. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
#23
Hej
Jeg fik også denne gang købt, et lækkert ur Icon_mrgreen hos Poul og Peter Halse.
Et par medbragte ure, fik også en hurtig og prof. Behandling Icon_e_biggrin .
Altid super service, købsoplevelse og ursnak omkring diverse detaljer. Icon_e_biggrin
Tak for handel Icon_exclaim
Mvh Palle A.K.A Clubman
Svar
#24
Hej

Købte i torsdags et Longines Hydroconquest hos Halse Ure.

Ringede et par dage i forvejen for at checke om de havde ure og fik det lagt til side.

Hentede uret to dage senere og kan se på min bon at jeg blev betjent af en der hedder Alis.

Kort og godt kan man ikke sige andet end at det var en yderst behagelig oplevelse. Ikke noget snobberi, som jeg desværre tit synes kan forekomme i andre forretninger, bare god og venlig betjening.

Derfor kan jeg ikke andet end at anbefale denne forretning Icon_e_smile

Mvh
Tobias
Svar
#25
Jeg havde idag den store fornøjelse, at besøge Halses butik.

Min kone skulle have et ur, og jeg skulle se butikken og hilse på Poul og Peter irl for første gang.

Poul tilpassede uret, min kone havde udset sig, mens jeg fik en hyggelig snak med Peter.

Service og behandling i top!!

Jeg fik endda fundet gaven til min kones runde føs'da næste år!!

Icon_e_biggrin

Lækker lækker butik!!!! Super personlig og nærværende betjening!!!
/SK
Svar
#26
Hej SK

Mange tak for de pæne roser om os. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)