I denne tråd kan du anmelde en handel med Halse Ure - Peter
I denne tråd kan du anmelde en handel med Halse Ure

Jan Kirk
Vintageure.dk
Svar
Halse Ure i Horsens - og Peter Halse kan kun anbefales, god service, tålmodighed og ikke mindst viden.
Mvh / John
Svar
Super behandling i forretningen, god korrospondance per mail, og en fin pris på mit nye Omega. Alt i alt kun positive ord herfra Icon_e_smile
İmage
Svar
Har lavet en lille byttehandel med Peter. Som altid, var alting 100% i orden.
Svar
Tak for handlen med mit nykøbte Omega De Ville, fin betjening og fin pris. Kan absolut anbefales.

Mvh
Thomas.
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
Peter hjalp mig med et nyt spænde (med mikrojustering) til mit ploprof. Jeg er en doven mand, og jeg gider ikke skulle skifte spænde hver gang jeg vil skifte lænke til rem osv. så hellere ha to spænder Icon_e_biggrin
I alle fald, det var da utroligt nemt. En PB, spændet hjem, pris - afsend med post - ankommet super nice indpakket - regning med med bank reg og konto til betaling.
Jeg ville da faktisk tro, men ved det jo ikke, at Halse kunne modtage ure i pakkepost eller værdibrev, reparere, og returnere - nye kunder måske forudbetale - og så slap nogle for en lang tur i bilen, men kunne få serviceret og shinet en vintage up., ligesom det da er nemt at købe rem osv.

Tak i alle fald Peter
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:Jeg ville da faktisk tro, at Halse kunne modtage ure i pakkepost eller værdibrev, reparere, og returnere - og så slap nogle for en lang tur i bilen

Tak i alle fald Peter

Det kan han, og det gør han!! Har lige fået 2 stk. retur fra service. Sendte dem rekommenderet og fik en pakke tilbage i dag med urene i tip top stand! Icon_e_smile

Peter kan anbefales 100%

- Morten
mortenb85 [vokal-i-cirkel] gmail.com
Svar
Den mand kan trylle... har nensomt poleret mit IWC utc op til noget nær "ab fabrik". Han er jo pertentlig, så en del af poleringen er gjort i hånden.
Absolut 1.klasses arbejde...endnu en gang.

Og tak for snakken og de gode råd.

/Allan
Mvh
Guru13

kan aldrig være sikker."
Svar
Dobbelt byttehandel ved GTG på Fyn. Jeg er meget tilfreds, og det lader det til Peter også er Icon_smil - når jeg læser Japansk forum...
Så det er ren vind vind situation Icon_smil nu mangler jeg bare snart at besøge butikken
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Svar
Købte et par ure af Peter. Altid venlig betjening Icon_mrgreen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)