Undskyld OG tak til Baun
#1
Rettelse i denne post Januar 2014: Min samling er ikke længere helt som beskrevet, og mine Rolex'er kan nu bedst ses her: <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=2&t=16971">viewtopic.php?f=2&t=16971</a><!-- l -->. Jeg har iøvrigt også fået flere hatte!

-- oprindelig post herfra --

Ja, det måtte jo komme. Nu har Baun i flere år fortalt, at det er ligeså vigtigt at skifte ur, som det er at skifte sko. Eller sagt på en anden måde, at klæder (som jo skaber folk) og ure hører sammen. Og den gode Baun har jo helt ret.

Så jeg vil derfor sige undskyld til Baun for at have tyv-stjålet hans idé.

Og jeg vil derfor også sige Tak! til Baun for den gode idé.

Den har jeg videreført med en række billeder og ny signatur.

En tur på safari - eller måske som "Speologist" med at udgrave huler:
İmage

En sommerdag - lidt tjekket kosmopolitisk, hvor tiden i New York er mindst lige så vigtig:
İmage

Hurtigt ud af døren, må være sikker på at være velklædt, guld og sort er altid i orden - og hvor var det lige turen gik hen? Lige meget - uret har verdenstid:
İmage

Lidt spirende forår, så skal hatten ikke være så stor, men må gerne have lidt farve. Og uret skal vel matche?
İmage

Læderhat kræver også skindrem på uret:
İmage

Top stilet - kjolesæt, høj hat, lommeur:
İmage

Ren afslapning, om klokken lige er fem minutter mere eller mindre er underordnet, og hatten matcher selvfølgelig i farve til både urrem & sko:
İmage

Borsalino på hovedet, klassisk med en diskret stribe rundt, uret må også være klassisk:
İmage

Nærbilleder af mine Rolex'er findes iøvrigt på <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=2&t=16971">viewtopic.php?f=2&t=16971</a><!-- l -->

/Bjørn.
Svar
#2
Billede nummer 5 er for sejt Icon_smil
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
#3
COOl.................. Icon_e_biggrin
Har og bruger ikke selv hatte, men det ser sgu fedt ud.
Svar
#4
Nr. 3 mangler da en lilla fjer i hatten! Icon_e_wink
Svar
#5
Den er jeg med på - super match....

især den 2. sidste det er er godt sæt (det er de jo alle) menn lækkert med de farver. klassisk og afstemt.

Jeg bliver vist nødt til at prøve konceptet... har da flere hatte - eller i hvert fald hovedbeklædninger - til jagt og hverdag!

vh Baun
Svar
#6
Hvis det er dine egne hatte - så har du viste mere end en ur-fetish Icon_e_smile Hvor er det godt tænkt og sat sammen Bjørn. Lige i øjet
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#7
hannover_dk Skrev:Hvis det er dine egne hatte - så har du viste mere end en ur-fetish
Det er mine egne hatte, Hannover. Jeg har faktisk flere hatte end jeg har ure, og jeg går med dem. Baun spurgte mig i en anden tråd, om jeg altid har ur på. Specielt på denne årstid har jeg også altid hat på, når jeg er udendørs, og jeg har også et par sommehatte (bl.a. den ved den sort/røde GMT), som også bliver brugt.

/Bjørn.
Svar
#8
Note til indlæg: Man skal være over 45 for at gå med hat.

Seje ure og cool hatte. Minder mig om Anthony Hopkins i Hannibal.
Svar
#9
didriksmidt Skrev:Man skal være over 45 for at gå med hat.

Så må jeg godt!

/Bjørn.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)