Ur træf i Aalborg?
#1
Der er meget snak om urmøde – urrally – i denne tid. Kan også så at ClausT har holdt noget træf på fyn. Men hvad med os fra Aalborg/nordjylland? Kan vi ikke holde et møde her i denne del af landet?

Min kæreste, Mai, og jeg har desværre ikke pladsen til at holde, men vi har snakket om at vi kunne mødes på en cafe/lokale eller ved en der måske har pladsen i Aalborg.

Kunne der være stemning for det? Det kunne da være lidt sjovt at mødes med andre med samme interesse som en selv også selv om det er i det mørke Jylland Icon_e_smile.
/Lex

Omega Seamaster Planet Ocean (2200.50.00)
Omega Speedmaster Broad Arrow (3551.20.00)
Omega Seamaster GMT (2234.50.00)
Sinn 903 (903 st)
Certina DS first 200M
Svar
#2
Jeg tror ikke at man har lyst til at flashe +10 vintage Rolex offentligt på en cafe, så i skal nok finde en som kan afholde noget privat.....
Svar
#3
NEj det kan jeg godt forstå man ikke har, men vi har bare desværre ikke pladsen til at invitere folk her hjem. Så det skulle også forståes som et foreslag til om der overhovedet var stemning for at stikke hovederne sammen.
/Lex

Omega Seamaster Planet Ocean (2200.50.00)
Omega Speedmaster Broad Arrow (3551.20.00)
Omega Seamaster GMT (2234.50.00)
Sinn 903 (903 st)
Certina DS first 200M
Svar
#4
Hej Lex og Mai.
Husker da nogle folk fra Ålborg egnen; HG, Certina fan, Balleby. Så bunden kunne da lægges til et hyggeligt GTG. Og der er selvfølgelig en del flere!
Desværre er der lidt for langt fra staden, men held og lykke med arrangementet!
Svar
#5
Hej Speedy

Ja jeg mener også at huske der ern nogle stykker her oppe. Kan også godt forstå der er lidt langt fra staden for dig, men ville nu gerne hilse på dig face to face. Har jo købt et par urer af dig.

Men vi skal nok få hilst på hinanden en gang Icon_e_smile
/Lex

Omega Seamaster Planet Ocean (2200.50.00)
Omega Speedmaster Broad Arrow (3551.20.00)
Omega Seamaster GMT (2234.50.00)
Sinn 903 (903 st)
Certina DS first 200M
Svar
#6
Det er et rigtigt flot initiativ du har taget Lex og jeg kommer gerne hvis det passer ind i kalenderen, jeg vil anbefale dig at spørge på et par hoteller om hvad de skal have for at du kan leje et lokale.

De første par urdage her i Jylland blev holdt på Jørgensens Hotel i Horsens, ved at vi spiste på stedet fik vi lokalet stillet gratis til rådighed, og fordelen er samtidigt at der er mulighed for overnatning på stedet. Og ikke mindst sikerheden ved hele tiden at være i nærheden af urene.

Så held og lykke med arrangementet og lad os høre mere.
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
#7
lex Skrev:Der er meget snak om urmøde – urrally – i denne tid. Kan også så at ClausT har holdt noget træf på fyn. Men hvad med os fra Aalborg/nordjylland? Kan vi ikke holde et møde her i denne del af landet?

Min kæreste, Mai, og jeg har desværre ikke pladsen til at holde, men vi har snakket om at vi kunne mødes på en cafe/lokale eller ved en der måske har pladsen i Aalborg.

Kunne der være stemning for det? Det kunne da være lidt sjovt at mødes med andre med samme interesse som en selv også selv om det er i det mørke Jylland Icon_e_smile.

Jeg har lokale med kantine med plads til 12 personer, der kan vi godt være, det er 10 km nord for Aalborg

Søren
Svar
#8
Det ville jo være helt perfekt. Jeg sender dig en PB med mit nummer i. Så kan vi ringes ved og få en snak om hvad der kunne passe og sammen melde en dato ud. Lyder det fornuftigt?
/Lex

Omega Seamaster Planet Ocean (2200.50.00)
Omega Speedmaster Broad Arrow (3551.20.00)
Omega Seamaster GMT (2234.50.00)
Sinn 903 (903 st)
Certina DS first 200M
Svar
#9
Jeg er frisk. Det tager ikke mere end en time at komme til aalborg! Og jeg elsker at gå i byen dér!

m


Balleby Skrev:
lex Skrev:Der er meget snak om urmøde – urrally – i denne tid. Kan også så at ClausT har holdt noget træf på fyn. Men hvad med os fra Aalborg/nordjylland? Kan vi ikke holde et møde her i denne del af landet?

Min kæreste, Mai, og jeg har desværre ikke pladsen til at holde, men vi har snakket om at vi kunne mødes på en cafe/lokale eller ved en der måske har pladsen i Aalborg.

Kunne der være stemning for det? Det kunne da være lidt sjovt at mødes med andre med samme interesse som en selv også selv om det er i det mørke Jylland Icon_e_smile.

Jeg har lokale med kantine med plads til 12 personer, der kan vi godt være, det er 10 km nord for Aalborg

Søren
Svar
#10
morgan Skrev:Jeg er frisk. Det tager ikke mere end en time at komme til aalborg! Og jeg elsker at gå i byen dér!

m

Morgan du er velkommen, jeg skal nok hente dig i lufthavnen, og med den by du kommer fra er det klart du nyder AALBORG Icon_e_biggrin

Søren


Balleby Skrev:
lex Skrev:Der er meget snak om urmøde – urrally – i denne tid. Kan også så at ClausT har holdt noget træf på fyn. Men hvad med os fra Aalborg/nordjylland? Kan vi ikke holde et møde her i denne del af landet?

Min kæreste, Mai, og jeg har desværre ikke pladsen til at holde, men vi har snakket om at vi kunne mødes på en cafe/lokale eller ved en der måske har pladsen i Aalborg.

Kunne der være stemning for det? Det kunne da være lidt sjovt at mødes med andre med samme interesse som en selv også selv om det er i det mørke Jylland Icon_e_smile.

Jeg har lokale med kantine med plads til 12 personer, der kan vi godt være, det er 10 km nord for Aalborg

Søren
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)