"Nyt" Rolex Sub
#1
Blev igår den lykkelige ejer af et Sub 1680 fra '77 - Og er ovenud tilfreds med uret, måtte af med mit nye m-serie sub får at kunne have råd til dette men fortryder absolut ikke, vintage subs er jo så super lækre... Desværre går S.U og vintage Subs ikke så godt i spænd! så nu må vi se hvor lang tid der går inden næste køb... blev dog advaret af Mads G. om det at hurtigt griber om sig Icon_e_biggrin

Ville bare lige dele min lykke med jer!

// Hedegaard
Simon Hedegaard
Svar
#2
Satan, den er smuk!
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
#3
Det er KLASSE !!!

De gamle plexi Rolex, er bare så meget federe end et nyt (syntes jeg).

Med et gammelt ur viser du også at du ikke "bare" går ind og smider en ordentlig stak penge på bordet, men du har sat dig ind i tingene, og også gjort et stykke arbejde for at finde netop dit ur.

Så tillykke med dit nye ur, og Mads G. har ret, man bliver nemt smittet af de gamle Rolex ure (jeg taler af erfaring).

MVH

Jacob
Svar
#4
Super nice der er bare noget over de der gamle subs. Det er et ur du mere og mere kommer til at holde af Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin taler også af erfaring...

Har bare et spørgsmål herinde er der et årstal hvor de skiftede sølvdatohjulet om til hvid eller kommer hen ad vejen når de kom til service????

Hedegaard Skrev:Blev igår den lykkelige ejer af et Sub 1680 fra '77 - Og er ovenud tilfreds med uret, måtte af med mit nye m-serie sub får at kunne have råd til dette men fortryder absolut ikke, vintage subs er jo så super lækre... Desværre går S.U og vintage Subs ikke så godt i spænd! så nu må vi se hvor lang tid der går inden næste køb... blev dog advaret af Mads G. om det at hurtigt griber om sig Icon_e_biggrin

Ville bare lige dele min lykke med jer!

// Hedegaard
By
G
Svar
#5
Wow, det er en lækker sag!

Stort tillykke med den! Icon_e_biggrin
Mvh., Bo.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)