07-01-2010, 07:29 PM
Jeg vil vælge at købe:
Panerai
Omega
Breitling
Mvh Peter......
Panerai
Omega
Breitling
Mvh Peter......

De 3 udvalgte....
|
07-01-2010, 07:29 PM
Jeg vil vælge at købe:
Panerai Omega Breitling Mvh Peter...... ![]()
07-01-2010, 08:16 PM
Jeg ville vælge en Rolex Sub, Et AP RO og så et lange 1 (andre)
Hilsen NW
07-01-2010, 08:27 PM
På trods at man gentagne gange høre at folk sige Panerai er for dyrt eller man får for lidt til prisen så er det mit klare første valg.
Så listen er Panerai Breitling IWC Ved ikke om Breitling kommer før IWC eller det er omvendt
07-01-2010, 08:49 PM
Tja hvis hele samlingen var stjålet, er der jo en pæææn sjat forsikringspenge at fyre af til kun tre ure
![]() - AP RO Chrono i 18k rød guld med rem - Rolex Daytona WG 116509 med Newman skive - PP Chrono ref. 5070 i platin Faktum er dog at jeg aldrig kunne finde på at købe sprit nye ure (med mindre vi taler eftertragtede LE) og ALDRIG kunne finde på kun at købe tre ure der stadig er i produktion, hvis denne situation skulle forekomme. /Mads
07-01-2010, 08:50 PM
1. AP Klart det mærke, som jeg bedst kunne tænke mig lige nu
![]() 2. Panerai Fordi de bare er for fede ![]() 3. Rolex Fordi at sådan et bør man have, hvis man er til fede ure. (efter min mening) Men hold da op det er svært at vælge, når man kunne tænke sig et ..... og ........ og ... og ........... Og hvor er jeg træt af alle de kommentarer der altid kommer vedr. Panerai og hvor dårlige de er i forhold til pris. Eftersom de sælger supergodt, kan prisen jo ikke være helt skæv ![]() Vi har godt fattet at der ikke er værker i som tilsvarer Patek, men kom nu videre ![]() Lige et opstød som jeg længe har trængt til at få ud ![]() Nu har jeg der bedre ![]() ![]() Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
07-01-2010, 08:54 PM
Kim T Skrev:Og hvor er jeg træt af alle de kommentarer der altid kommer vedr. Panerai og hvor dårlige de er i forhold til pris. Hørt Hørt. Tænker tit det samme, så må indrømme det også har trigget mig. Nu hvor du siger det med priser, så er det værd at nævne at de også holder en fin pris på brugtmarkedet.
07-01-2010, 09:33 PM
Jeg har lavet samme afstemning på 4 foras ialt. Der er allerede over 300 stemmer ialt.
Indtil videre ser det således ud: Rolex 64 stemmer Omega 40 Andre 36 IWC 33 Panerai 29 JLC 28 AP 27 Seiko 23 Breitling 20 VC 7 Det overrasker mig at IWC ligger højere end Panerai! Og Seiko højere end Breitling.... På TZ-UK er Seiko nummer 4. Her i Danmark nummer 10.... Måske jeg skulle have valgt PP fremfor VC......?
07-01-2010, 10:04 PM
Jeg napper en MM300 som beater til daglig, en Speedy af en slags til afveksling og så runder jeg af med en PAM 305 ... bare fordi den er så fed
![]() De venligste hilsner, John
07-01-2010, 10:09 PM
Joepete Skrev:Jeg napper en MM300 som beater til daglig, en Speedy af en slags til afveksling og så runder jeg af med en PAM 305 ... bare fordi den er så fedJeg gættede ellers på at du valgte: Seiko, Omega og IWC.....
07-01-2010, 10:56 PM
IWC har mange lækre modeller, men de mangler lys i lygten - de, som jeg har set
![]() ![]() ![]() De venligste hilsner, John
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|