GMT II 116710LN
Hej,
Jeg ønsker at købe et GMT II 116710LN, det må evt. gerne være nyt. Boks, certifikater samt kvittering skal medfølge.. Er der nogen som ved, hvor jeg kan købe sådan et til den rigtige pris.
Svar
Se på salgsiden her... Vi har nogle gode greymarket dealers her og der er penge at spare. Det står i annoncer hvis uret er nyt.
Det er ikke hellere forbudt at prøve at handle med en AD (specielt i provinsen)...
God weekend - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Prøv at ring til Bo (B.B. watches). Har annonce på vintageure. Måske han kan hjælpe i den rigtige retning.

Jeg har også hørt det samme som John, at der er gode priser at hente især hos AD i Jylland.

Alternativt kan du prøve hos Uhrmacher Jürgensen i Flensborg. Ligger lige på den anden side af grænsen. Har selv handlet der flere gange med gode priser.
Svar
Jeg har selv været nede ved Peter Jürgensen i Flensborg og kigge lidt. De er meget venlige og har endda ekspedienter der snakker dansk.

Prisen i Tyskland hvis jeg husker rigtigt er vejl. 5.350 €. Jeg tror godt man kan regne med 10 % (måske endda mere) i rabat hvis man betaler kontant. Ca. 4.800 € = 36.000 kr.

Jeg var nede og se på uret, men gik ikke i forhandling med dem, da jeg ikke var klar til at handle alligevel.
Morten Østergaard Koch
Omega Planet Ocean XL
Panerai PAM292
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)