Tranberg
Min kone har ikke være interesset i mekaniske ur, selvom der dog var nogle få, hun godt kunne lide. Hun har dog altid syntes, at de var for dyre. Ikke at hun har haft nogen indvendinger mod mine indkøb, meeen... Så var vi Paris i sommer og skulle som altid også kigge på lidt ure, og her fik hun øje på et Frederique Constante heartbeat. Vi har tidligere kigget på Zeniths modeller - jeg tror de lånte ideen fra Frederique Constnate - men Zenith er noget dyrere. Den var dog stadig lidt for dyr, syntes min kære viv.

I September var vi en tur i Dresden med en afstikker til Glashuette.Vi fik en grundig rundvisning hos Glashuette Original. To en halv time. Det var meget informativt og nu kunne min kone rigtig forstå, hvorfor mekaniske ure koster så meget som de gør.

Jeg vist, at Tranberg Ure på Gl. Kongevej engang forhandlede Frederique Constante. Det gjorde de stadigvæk og det ønskede ur blev bestilt hjem. Grosisten meddelte i første omgang, at de havde uret på lager, men det havde de så alligevel ikke. Jeg blev holdt godt orienteret hele vejen igennem frem til at uret nåede frem. Bestemt en forretning jeg gerne handler i en anden gang.

Min kone blev meget glad for sin fødselsdagsgave Icon_e_biggrin

Med venlig hilsen
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)